van vista naar xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

robglanerbrug

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2010
Heb hier een laptop van kennis staan met vista. Ze wil terug naar xp pro. Gewoon formatteren en xp pro er opzetten?? (kom bij nakijken van e.e.a. allerlei drivers of sata problemen tegen, is het echt zo ingewikkeld. Of ligt de oplossing (liever niet) in dualboot?

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja je zal toch alle xp drivers voor het notebook moeten hebben en met dual boot blij je ook problemen houden met de drivers om welk merk en type notebook gaat het?

van vista naar xp pro

het is een packard belll notebook. Verder weet ik nog even niets omdat de bootmanager is compressed en ik er voorlopig dus niet in kan (installatie cd rom niet bijgeleverd)

Hoi,

Heeft de packard bell ook nog een type staat toch meestal wel ergens op het notebook

De drivers kun je vaak voor verschillende versies van windows gewoon bij de fabrikant of leverancier downloaden van je PC en of laptop. Daarna kun je rustig een schone installatie beginnen van windows XP ...

Suc6! :thumb:

vista-xp peo

oke modag, gewoon de drivers binnenhalen, vaarwel tegen vista en daarna de xp. Moet alleen nog aan een recovery disk van vista home zien te komen want ik zit nog wel met die
"bootmanager compressed"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan