van vista terug naar xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows Xp cdtje er in en installeren maar!:D Uiteraard wel even je document backuppen!

Of gaat het hier om een xp naar vista upgrade? Dan is het niet mogenlijk...

Hallo !

Wat wil je ?

Vista helemaal verwijderen, of een dual-boot system maken ?

Vista eraf en XP erop: Opstarten van de XP-CD, kiezen voor installeren, C-partitie verwijderen,
XP daarop installeren, formatteren als NTFS, installeren.

Dual-Boot: XP installeren op een tweede partitie, dit: http://support.microsoft.com/kb/919529 goed lezen en uitvoeren.

Succes,

Harry.

Het slimste zou zijn om dual boot te doen.

Een tweede partitie aan maken als je deze nog niet heb windows vista op de C partitie te laten en vervoilgens bijv op de D partitie windows xp te zetten.
Dan kan je bij het opstarten gewoon kiezen of je windows xp of vista gaat gebruiken.
De reden waarom je dit het beste kan doen is

"waanschijnlijk" is vista de toekomst,, dat gaat altijd zoi met windows.
Ik bedoel wie gebruikt windows 95 nou nog etc,, bijna niemand.
Over een paar jaar gebruiken ook steeds minder mensen xp.
Dus als je vista nu verwijderd kan je hem in de toekomst er weer op zetten.
Dan blijf je bezig.

Groetjes Maikel

Ik zou nu nog XP erop zetten omdat vista geen ondersteuning bied voor heel veel software (eigen ervaring) en miss is vista wel de toekomst maar nu nog zeker niet (o.a met alle bugs die er nog inzitten)

Ik zou nu nog XP erop zetten omdat vista geen ondersteuning bied voor heel veel software (eigen ervaring) en miss is vista wel de toekomst maar nu nog zeker niet (o.a met alle bugs die er nog inzitten)

Dit klopt bij mij werken ook heeel dingen nog niet bij vista..
Daarom heb ik zowel windows xp als windows vista erop

heb windows XP er inmiddels op maar nu heb ik een hoop hardware in lijst staan waar software niet van geinstalleerd is. dus als ik netwerk verbinding wil maken zegt hij dat ik geen netwerkhardware heb. Heb vraag al in andere rubriek gesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan