van vista terug naar xp??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typ bij Start > Uitvoeren eens devmgmt.msc
Dan wordt Apparaatbeheer geopend. Zie je daar uitroeptekens of vraagtekens staan?
 
Hoi, van welk merk is de luidsprekerset?
Ik heb zelf op een van m'n desktops een 5.1 set van Creative en als ik die exact volgens de gebruiksaanwijzing had aangesloten hadden maar 2 van de 4 satalieten het gedaan.
Na wat uitproberen met de kabels kreeg ik het 5.1 geluid;)

Greative levert ook een diagnostische tool, misschien heb jij ook iets dergelijks.

Grtz.
 
De set is van Creative net zoals de kaart (Sound blaster audigy 2 ZS Platinum Pro).

Diagnostic tool kan ik niet ontdekken.
 
Nee dat zit er niet in.
Alleen Creative Media Source 5 zit erin verder alleen de driver want voor vista heb je verder nog niets.

Ik zou haast bijna een nieuwe geluidskaart aanschaffen die het wel onder Vista doet :confused: maar volgens mij zijn die er niet.
 
Ik zou haast bijna een nieuwe geluidskaart aanschaffen die het wel onder Vista doet :confused: maar volgens mij zijn die er niet.

Hoe kom je dáár nou weer bij. :confused:

Er zijn zo veel kaarten die het onder Vista doen, je moet gewoon de goede drivers hebben en de instellingen moeten goed staan. En als het niet lukt, niet meteen Vista de schuld geven.


Kijk eens bij Configuratiescherm -> Hardware en geluiden -> Geluid -> Speakers -> Configureren.
Heb je die wizard al eens doorgelopen, en daar alles goed gezet?
 
Sorry The7th Stranger maar het was niet mijn bedoeling om Vista af te kraken want ik vind het helemaal een goed OS.

Maar goed ik heb gedaan wat je zei en ze doen het :thumb:

Helemaal super.
 
Het was ook niet mijn bedoeling om je te laten denken dat ik denk dat jij denkt dat Vista niet goed is hoor. :p

Vista is ook een prima OS. :)


Maar goed, fijn dat het is opgelost. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan