richard1970
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2005
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoi Paulup,
Vreemd dat je er nog niets mee kan.
Zie bijlage voor de door mij uitgevoerde stappen.
Richard
Hoi Paulup,
Vreemd dat je er nog niets mee kan.
Zie bijlage voor de door mij uitgevoerde stappen.
Richard
@ Ron
Vreemd. Bij mij zijn het geen spaties.
Richard
Richard,Beste Paul,
Pak cel I4 waarin het getal 21 moet komen te staan. Er staat nu (zonder de quotjes):
"*21.00".
Als je op deze cel gaat staan en dan op F2 klikt, en dan op Home dan zie je de cursor knipperen voor het eerste (onleesbare) karakter. Houdt de Shift-knop ingedrukt en ga met de pijltjestoets eentje naar rechts. Het onleesbare teken wordt nu een zwarte balk omdat je het selecteert. Laat de shif-knop los en klik op Ctrl+V. Nu staat het teken in het geheugen. Geef een enter om naar cel I5 te gaan.
Druk op Ctrl+H (of Bewerken > Vervangen). Bij Zoeken naar klik je op Ctrl+V zodat het onleesbare teken daarin komt te staan.
Bij vervangen door zet je niets. Klik op Alles vervangen. Bij mij zie ik gelijk verschil en zijn de getallen echt getallen geworden.
Had je ook nog iets aan de tips om vanuit SQL anders te werk te gaan?
Succes,
Richard
p.s. Grappig. Zodra ik mijn bericht upload wordt het onleesbare teken een sterretje?!?!?!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.