Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, dat valt wel mee. Ik lees een hoop geblaat met als belangrijkste 'argument' dat de hele wereld aan kwaadwilligen dan (zal je nét zien) met zijn allen uitgerekend jóuw pc gaan bestormen en om zeep helpen.ik kan dus nog tot en met oktober hier gebruik van maken dan is het einde verhaal helaas
Wat is er zo gruwelijk aan Windows 11? Ik vind de userinterface juist verademend werken, evenals de integratie van de AI-toepassingen. Als je wacht op Windows 12, dan kan ik je vertellen dat er nog geen ETA door Microsoft bekend is gemaakt wanneer het komt. Maar uit uitgelekte beta's is duidelijk dat dit nog fancy'er wordt dan Windows 11. Voor hetzelfde komt deze eind 2026.Zelf wacht ik liever op W12, wat (hopelijk) een betere Windows gaat worden dan het gruwelijke W11.
Ik gebruik geen AI toepassingen (hoewel dat niet helemaal waar is: ON1 gebruikt het vrij intensief), althans niet van Windows. Zit daar ook niet op te wachten. En ik vind juist de interface afzichtelijk en verschrikkelijk. En bijzonder onhandig. Dus ik hoop op beterschapWat is er zo gruwelijk aan Windows 11? Ik vind de userinterface juist verademend werken, evenals de integratie van de AI-toepassingen.
Daar kan ik je zonder meer gelijk in geven.Als er één Windows gruwelijk was, was dat Windows 8 (en Windows ME)
Ja, het kan dus wel , alleen durf ik het niet aan, bang dat ik het systeem om zeep help![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.