van windows 7 naar 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Hallo,
Ik wil mijn laptop met een door de fabrikant voorgeinstalleerde windows 7 upgraden naar windows 10. Op onze computer met windows7 kregen we de upgrade naar windows 10 rechtstreeks door microsoft aangeboden. Dat is (tot nu toe) niet het geval bij de windows 7 op de laptop.
Kan/wil iemand mij de weg wijzen om de upgrade op de laptop in gang te zetten?
Dank voor de aandacht voor deze vraag

hoi hoi sjcmmol

Hier wat EXTRA INFO over jouw probleem, en aangeboden van manamana en BoomKikker oplossingen zijn natuurlijk ook uitstekend en doeltreffend !:thumb:

Op betreffende laptop waar je upgrade van windows 10 nog niet hebt waarschijnlijk heb je ooit PER-ONGELUK
deze update geweigerd ??
Naar Windows 10 update/ en of upgrade, update-code is KB3035583 en mocht je die ooit per ongeluk zoals ik zei GE-weigert windows 10 zal je ook via upgrade NIET kunnen installeren,
UPDATE.jpg

MAAR geen paniek !

Je kan bij windows gemiste of geweigerde update herstellen,
als je op geborgen updates herstellen klikt dat is een manier, of je betreffende windows 10upgrade/ update dus handmatig ook installeren kan als je HIER KLIKT ! ...

Laatst bewerkt:
Als het met de tips van de anderen hier boven (nog) niet werkt/gaat:

Kijk ook in deze discussiedraad
Voor het upgraden van W7 naar W10 heb (hoogstwaarschijnlijk) ook Internet Explorer 11 én KB2952664 nodig. Zie in de discussiedraad hoe dit te controleren en evt. te na-installeren.

Tijs.

Met de gegevens van hierboven in de hand is het me gelukt om windows 10 op mijn laptop te toveren.
Dank aan jullie voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan