Van windows XP terug naar mijn huidige window 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

bericht

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
2
Hallo,
Ik heb op mijn oude laptop met besturingsysteem 98, de windows XP geinstaleerd.
Maar daardoor is mijn oude pc zeeeeeer traag geworden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu wil ik heel graag mijn windows 98 terug, dus vraag ik me af of ik dat ongedaan kan
maken op mijn pc, en mijn window98 terug te krijgen. ??
Of moet toch ik een nieuwe windows 98 kopen en die opnieuw instaleren op mijn pc.:(
Of kan ik die windows 98 ergens gratis downloden.??? Zodat ik niet weer een nieuwe hoef te kopen !!!! O wie kan mijn helpen.
 
downgrade naar 98 zal waarschijnelijk niet werken je zal het beste een schoone herinstaltie,
moeten doen.
 
Welkom op Helpmij.:)
Graag de link "Breng dit bericht onder de aandacht van een moderator" gebruiken waarvoor deze is en niet om je vragen te stellen.

Als je op de link klikt staat in het volgende venster duidelijk omschreven waarvoor de link is:
Note: Via deze weg kan u een moderator berichten over een foutief geplaatst topic. Gebruik dit ook om SPAM, reclame berichten en probleem berichten (schelden, taalgebruik, etc) te melden.
 
Hoi !

Is de laptop voorzien van een floppy-drive >

Zo ja, opstarten van een Win98 opstartflop: (www.bootdisk.com), fdisk intrommelen, de niet-dospartitie verwijderen, een nieuw partitie aanmaken, formatteren in fat32, opstarten met de Win98 CD en installeren maar.

Greetz,

Harry.

N.B. Misschien is Win2K een oplossing ?

Evt. kan ik je aan beide originele CD's helpen.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan