Van windows xp terug naar Windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Berichten
57
Ik had windows xp op mijn laptop staan maar ik vond hem toch iets te langzaam dus wil ik heb terug hebben naar windows 98. Nou deed ik de cd-rom van Windows 98 er in. En hij starte keurig de setup van windows 98 op. Ik heb heel mijn schijf geformateerd maar dan wilt hij routine controle uitvoeren. Hij vraagt of ik alle diskettes eruit wil halen, terwijl ik niet eens een diskette drive aangesloten heb zitten. En als ik hem eruit zou hebben gehaald moet ik op een toets drukken en dan start hij hem op nieuw op, dus ik duw op een toets en hij start hem opnieuw op maar iedere keer start hij de setup weer van het begin af aan op. Wat kan ik eraan doen zodat die setup gewoon doorgaat?

alvast bedankt
 
Schijf 100% FAT geformatteerd?

Je hebt geen floppydrive? Hmm..

En wanneer krijg je die melding? De setup van Win98 gaat dus niet door?
 
ik heb wel een floppy drive maar geen diskette van windows 98. Als hij een routine controle wilt gaan uitvoeren dan krijg ik een zwart scherm met daarop witte letters dat ik mijn diskette moet verwijderen en dan op een toets moet drukken zodat de pc weer opnieuw opstart. Als ik dat doe dan start hij opnieuw op en start hij windows 98 setup weer. Hij begint weer van voren af aan. Ik heb heel de harde schijf geformateerd via windows 98 setup.
 
Je zou het op deze manier eens kunnen proberen. (In de bijlage de Word-versie.)
NB: Als je XP op een NTFS-geformatteerde schijf hebt gezet, moet je bij het verwijderen van partities eerst voor 4. Een niet-DOS-partitie verwijderen kiezen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan