Van word perfect naar Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
In de goeie ouwe tijd heb ik een serie verhalen geschreven in WP 5.1 of 6.
Deze op een floppie opgeborgen.

Ik heb nu Word (office 2000+) maar niet de complete versie.

Ben nu op zoek naar een mogelijkheid om die verhalen toch omgezet te krijgen naar word.

(had er wel afdrukken van, maar die zijn helaas verloren gegaan.)

Word kan die bestanden automatisch converteren. Mogelijk moet je nog iets installeren van Word. Try.

Groetjes,
Bennie

En je kent ook niemand in je omgeving die dat "iets" al wel heeft geïnstalleerd? Als je het nu zelf doet, krijg je dan een foutmelding?

Groetjes,
Bennie

Je zult dus echt moeten zien dat je de complete versie te pakken krijgt van Word XP.
Mocht het een probleem zijn dan kan je ook een copie van de diskette naar mij toesturen, dan wil ik 'm wel converteren voor je.
Ik ben nl. de laatste jaren niet anders aan het doen, omdat de meeste data en safetysheets van ons ook WP bestanden waren.
Ik zet nu elke keer als ik van een bepaald product wat nodig heb een bestand om, omdat het anders teveel werk zou zijn om alles in ene keer te doen, 't zijn er nl een paar honderd (verschillende talen).

Geplaatst door Dimage
Je zult dus echt moeten zien dat je de complete versie te pakken krijgt van Word XP.
Mocht het een probleem zijn dan kan je ook een copie van de diskette naar mij toesturen, dan wil ik 'm wel converteren voor je.
Ik ben nl. de laatste jaren niet anders aan het doen, omdat de meeste data en safetysheets van ons ook WP bestanden waren.
Ik zet nu elke keer als ik van een bepaald product wat nodig heb een bestand om, omdat het anders teveel werk zou zijn om alles in ene keer te doen, 't zijn er nl een paar honderd (verschillende talen).

Met de "conversion Wizard" kan dat in een keer.
http://www.mtlsd.org/district/officeXP/wpword_conversion.htm

Groetjes,
Bennie

Het gaat maar om 15 bestandjes, totaal 192 Kb.
En heeft voor mij vooral nostalgische/emotionele waarde.

Om alleen daarvoor Word XP aan te gaan schaffen lijkt me een beetje uit verhouding.
Ik ken ook niemand met Word XP.
(Past XP übverhaupt wel op windows ME?)

Dus Dimage, als je beloofd je niet te verkneukelen om de inhoud, dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken.

Alleen eh, jij wilt geen e-mails via Helpmij ontvangen zie ik in je profiel.

Word 2002 (XP) is niet noodzakelijk voor een conversie. Waar het om gaat is dat de conversiefilters geïnstalleerd moeten zijn in Word. Vanaf Word97 gaat dat al lukken. En XP draait ook met Win ME.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Marie1
Dus Dimage, als je beloofd je niet te verkneukelen om de inhoud, dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken.

Ben een vrij nuchter mens dus daar hoef je niet bang voor te zijn. ;)
Stuur je even een PB'tje met het mailadres van de zaak, want daar staat Office XP met het converteer gedeelte al geïnstaleerd.
Zal dus pas een maandag tijd er voor hebben (morgen lekker vrij).

Het ligt nu "op de zaak"
Heel erg bedankt alvast
En geniet van je vrije dag.

dat moet je eignelijk aan dimage vragen.
die heeft niets meer van zich laten horen.:-\

waraschijnlijk vraagt word als jij je bestand(en) wil openen of je iets wil installeren, en als je dan op nee klikt, opent die dan stiekem niet alsnog?

en als dat niet lukt, wil ik je ook wel helpen.
Ik zit nu op mn werk en het is toch niet druk dus als je het aandurf wil ik ze wel voor je converteren...

als ik dat doe krijg ik een blanco pagina.
Open ik door dubbelklikken op het bestand dan gebeurd er helemaal niets.

Als je ze voor mij zou willen converteren graag.
Het gaat om 15 bestandjes met een totaal van 192 Kb.
niet echt schrikbarend dus.

Waar stuur ik ze naar toe?

Er staan overigens geen hartsgeheimen of pikanterieën in hoor.
Het is gewoon een serie verhaaltjes die ik indertijd voor radio noord holland geschreven heb.
Ik heb daar toen 15 x een prijs mee gewonnen.
En daarom zou ik het jammer vinden als ik ze voorgoed kwijt was.

jammer :p

nee hoor dat kan me niet zo veel schelen, ik probeer te helpen.
Jij had WOrd 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan