van XP Home naar XP PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

blakka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Hey....ik ben helemaal nieuw hier en zit met een vraag...denk het hier wel te kunnen plaatsen.

Heb zelf een oem versie vanXP home en wil voor een familielid haar XP Pro eraf halen(zij heeft deze pc gekregen met Pro erop...dus er is géén cd-rom) en mijn XP Home erop zetten.

Schijf van haar is behoorlijk dichtgeslibt, we willen dus netjes met een schone lei beginnen;)
Maar zou ik na de activatie geen problemen krijgen met mijn eigen update's van windows.
Weet iemand waar de limit ligt bij windows?

Heb hem ook al 4 x opnieuw geactiveerd ook vanwege opruimen en een crash.:confused:

duzzzzz :rolleyes: groetjes BLAKKA

Heb hem toch al op 2 andere pc's gezet...namelijk op die van mijn kinderen en geen probleem met de activatie en daarna nog een keer opnieuw erop gezet bij mijzelf...ook gen probleem....:eek:

Als die PRO legaal is, kun je de key ervan gebruiken, en met een gedownloade versie ervan, een nieuwe installatie erop zetten, zoek dan wel naar de SP2 versie.

maar krijg ik geen problemen met mijn eigen upgrade's ????ben wel een beetje bang dat straks mijn eigen spulletje niet meer wil werken of ik formatteer haar schijf en kan ineens XP home niet meer activeren...Pro heeft ze niet dan hebben we nix meer ggggrrrrr:o

maar krijg ik geen problemen met mijn eigen upgrade's ????ben wel een beetje bang dat straks mijn eigen spulletje niet meer wil werken of ik formatteer haar schijf en kan ineens XP home niet meer activeren

zijn ook wel weer progjes voor:p

Waarom volg je niet gewoon Lange Piers Advies? download (of leen) een XP 'Pro (servicepack2) CD van iemand en installeer die met behulp van de PRO product key op haar pc dan is zij ook legaal bezig (ervan uitgaande dat die pc met een legale XP Pro is aangeschaft) en zul je geen problemen met updates en legaliteit krijgen.

ook al gaat het nu goed, het kan zijn dat het ineens misgaat met meerdere pc's op 1 OEM licentie, sowieso is alleen de orginele pc legaal en de rest niet. En als het misgaat natuurlijk niet klagen dat Bill G. zo'n onrechtvaardig bedrijf heeft he... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan