Vanaf morgen Windows 7 64-bits beta

Status
Niet open voor verdere reacties.
anders zegt ie het niet......

Ahum.....

Als we even terug kijken op de laatste release of Windows 7
Op de Microsoft devlopers conervcine (of zoiets)

Is er behoorlijk wat veranderd! Zoal de taakbalk en de sidebaar heeft nieuwe optie gekregen..... Hieronder wat meer info + screenshot.

Dit is allemaal waar want: Ik heb video's van die converentie gezien van microsoft waar die gespresenteerd werd en waar uitgenodigeden hem meekrgene op exteren hardisk!

http://www.tweakwindows.nl/nieuws/5505

Zoals ik al zei, niet veel veranderd, het meeste wat veranderd is had ook met wat progje's of update's veranderd kunnen worden.
Ik zie deze windows 7 net zoals ME toendertijd, microsoft moet om de zoveel tijd met iets anders komen en dit is een beetje nieuwe look met oude en geupdate onderdelen.
Dat ie wat sneller is komt ook doordat bepaalde onderdelen/programma's zijn weg gelaten met dank aan Mvr Smit Kroes.

Des al niet te min toch weer leuk om even te spelen maar ik kan er nog steeds niet warm voor lopen.

We zijn nu al bijna een jaar verder en ik moet nu toch toegeven dat ik hier de final versie Win7 ultimate x64 heb draaien.
En ja ik moet toegevn , hij draait lekker stabiel en snel.
Enkel 2 hardware apparaten doen het nog niet en wel mijn tvkaart en mijn kaartlezer maar ik verwacht (hoop) hier toch snel ook drivers voor te vinden, weet niet of ze het wel zullen doen op een 32 bit versie.
En ook al kun je programma's als vista of xp compateble laten draaien met drivers lukt dit niet echt.

Topic is van 2008 en is niet nodig die omhoog te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan