• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vanuit een algemeen kasboek, per persoon een apart tabblad maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davy1975

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Beste

In bijlage vienden jullie een kasblad (algemeen genoemd) en een tabblad P1. Nu wil ik de bedragen die voor P1 bestemd zijn op dat apart tabblad krijgen. Hoe doe ik dat?

Alvast bedankt om hier over na te denken.

Davy

Bijlagen

Bij tablad p1 =Algemeen! en dan de cel van dat wat je wilt invoeren van het tablad algemeen
dus bv als je cel B4 in tablad P1 selecteerd, dan typ je =Algemeen!F3 en dan krijg je het bedrag van dat andere tabblad;)

Bij tablad p1 =Algemeen! en dan de cel van dat wat je wilt invoeren van het tablad algemeen
dus bv als je cel B4 in tablad P1 selecteerd, dan typ je =Algemeen!F3 en dan krijg je het bedrag van dat andere tabblad;)

Ik weet dat het zo ook gaat. Maar ik wil er nu voor zorgen dat het automatisch gebeurt.

Beste Davy1975 ;)

Ik denk dat je je antwoord moet zoeken in de volgende topic die ongeveer gelijkaardig is aan de jouwe.

Misschien weet popipipo iets voor jou

Groetjes Danny. :thumb:

Beste Davy1975 ;)

Ik denk dat je je antwoord moet zoeken in de volgende topic die ongeveer gelijkaardig is aan de jouwe.

Misschien weet popipipo iets voor jou

Groetjes Danny. :thumb:

Bedankt Danny

Ik ga er eens naar kijken.

groetjes
Davy :thumb:

Voer de gegevens in als mutaties
Daarna per p een blad met een draaitabel
Of maar één blad met p als paginaveld

Snap je wat ik bedoel?

Anders maak ik een opzetje

Status