vanuit een formulier een subformulier openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper en ilse

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
vanuit een formulier een ander formulier openen

Wij zijn bezig met een ledenbestand in acces 2003 op te zetten. Nu hebben wij een formulier met daarin de samenstelling van het bestuur. Nu willen we als we op een naam klikken dat er een formulier wordt geopend met daarin alle gegevens van dat bestuurslid. Dit hebben we geprobeerd via diverse macro's, maar we komen er niet uit.
Wie heeft een oplossing??

Bedankt

Groetjes Casper en Ilse

Laatst bewerkt:
is geen probleeem
Post je db tje dan zal ik je laten zien hoe het moet.

even een rare vraag. Hoe kan ik het bestand het beste inpakken en verzenden?

Groetjes Ilse

even een rare vraag. Hoe kan ik het bestand het beste inpakken en verzenden?

Groetjes Ilse

Je kunt je db doormiddel van een inpakprogramma zoals winzip of winrar. te gebruiken.
Vervolgens kan je bij "Overige opties" vervolgens "Bestanden Toevoegen" (onderaan je scherm) je bestand plaatsen.

als ik het inpak met winrar dan is het bestand nog veel te groot? hoe moet ik het nu doen?
Misschien domme vragen, maar ik heb dit zo nog nooit gedaan.
originele grote is 3.9 mb

Bekijk bijlage bestuur.rar
ik weet niet zeker of je het zo kunt openen, maar zo niet dan hoor ik het wel. Ik heb de database een beetje aangepast zodat hij kleiner is. Ik kan de optie comprimeren en herstellen niet vinden. Doe je dit in winrar?

inderdaad, daar had ik overheen gekeken. Ik vind dit er al goed uitzien, alleen had ik er ook nog in willen zien hoe het bestuursverleden van die persoon er uit ziet. Dus wanneer hij er in is gekomen, welke functie's hij had en wanneer hij voor het laatst aftredend is geweest.

Bedankt

Groetjes Casper en Ilse

Dit is inderdaad wat we willen.
Bedankt.
Wellicht kom ik met een andere vraag nog terug. Het ledenbestand is nog niet af.

Bedankt voor alle moeite.

Groetjes Casper en Ilse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan