• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vanuit meerdere verzamel bestanden naar 1 overzichts bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

nmeijer

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2012
Berichten
81
Goedemorgen,

Ik ben bezig met het volgende:

Een aantal mensen (4) maken gebruik van een eigen excel bestand waar zij gegevens invoeren, deze gegevens wil ik verzamelen en in een centraal bestand inzichtelijk maken (ieder bestand beslaat een gedeelte van het proces). Hoe kan ik dit het beste aanpakken? De bestanden staan op een gezamelijke schijf dus er kan een iemand tegelijk aan een bestand werken.

Kan ik het beste de ingegeven data opslaan in de 4 bestanden of kan dat beter in het centrale bestand?

Moet ik telkens alle gegevens ophalen en vervangen of kan het ook zo dat enkele de regels die nog niet in het centrale bestand staan worden gekopieerd?

Bij voorbaat dank,

Niels
 
je kan de 4 bestanden in een map zetten, maar alles hangt er van al wat je uit het bestand wil halen, is dit altijd het zelfde blad en adres bij ieder bestand, hier zal je meer informatie moeten over geven en een voorbeeldje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan