• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vanuit query gegevens toevoegen

Jurjen55

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2018
Hallo Forumleden,

Ik ben bezig met een persoonlijk financieel dashboard te maken en nu vraag ik mij iets af

Ik haal de gegevens vanuit CSV bestand via query naar excel en krijg hier een mooi draaitabel voor terug. Echter wil ik alle regels catagoriseren, maar hoe zorg ik er nu voor dat de catagorieen "geplakt" blijven aan de volgnummers (die al worden gegeven vanuit het bank bestand.) of is dit helemaal niet de plek waar je gegevens moet toevoegen

1762846642683.png

Ik weet niet wat je exact wilt maar dat is mogelijke d.m.v. een aangepaste kolom(men) toe te voegen.
Heb je niet een voorbeeldje -ontdaan van gevoelige info- met datgene wat je wilt?
Met een fotootje kunnen we niet veel mee.

Ik weet niet wat je exact wilt maar dat is mogelijke d.m.v. een aangepaste kolom(men) toe te voegen.
Heb je niet een voorbeeldje -ontdaan van gevoelige info- met datgene wat je wilt?
Met een fotootje kunnen we niet veel mee.
Dankjewel Peter voor je antwoord,

Ik weet niet echt hoe ik een voorbeeld bestand moet maken, mocht het tekstueel niet lukken ga ik wat proberen na te bootsen.

Het gaat mij erop dat wanneer er bijvoorbeeld tussen volgnummer 1 en 2 2,5 komt dat dan niet al mijn handmatige toegevoegde "sub catagorieen" ook 1 regel worden verplaatst omlaag waardoor al mijn toegewezen catagrieen niet meer kloppen in de rest van het bestand.

Ik weet eigenlijk nog niet precies wat je bedoelt, maar misschien is dit iets waar je iets aan hebt?
Het is even wat werk maar dan heb je ook wat, dacht ik.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Euhh, ik heb geen flauw idee.
Heeft dat niet te maken met het feit dat het een YouTube-filmpje is?
Ik heb zelf ook de bijlage geopend, maar er werd niets gevraagd over cookies.
Ik vraag me af of andere mensen daar ook last van hebben.

Ik weet eigenlijk nog niet precies wat je bedoelt, maar misschien is dit iets waar je iets aan hebt?
Het is even wat werk maar dan heb je ook wat, dacht ik.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
Helemaal geweldig peter! Dit is echt exact wat ik zoek en nodig heb vele malen dank.

Fijn om te lezen, succes.
Even een vraagje: had jij ook last van cookies of iets dergelijks bij het openen van de bijlage?

Heeft idd met die externe link te maken naar youtube in dit geval

Vreemd. Daar heb ik nooit last van gehad.

Geen Cookies vraag hier.

Gebeurt niet altijd, soms wordt het opnieuw gevraagd

Terug
Bovenaan Onderaan