Hallo!
Ik ben bezig met een programmaatje voor wagenparkbeheer en nu wil ik graag een functie inbouwen dat er rechtstreeks in een zelf aangemaakte (2e) agenda in outlook de afspraken te staan komen. Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik kan die 2e agenda niet vinden....
Met onderstaande code lukt het wel, maar dan komt de afspraak in mijn eigen 'standaard' agenda te staan. En dat wil ik nou juist niet.
Is er iemand die mij kan / wil helpen?
Ik hoop het!
Ik ben bezig met een programmaatje voor wagenparkbeheer en nu wil ik graag een functie inbouwen dat er rechtstreeks in een zelf aangemaakte (2e) agenda in outlook de afspraken te staan komen. Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik kan die 2e agenda niet vinden....
Met onderstaande code lukt het wel, maar dan komt de afspraak in mijn eigen 'standaard' agenda te staan. En dat wil ik nou juist niet.
Is er iemand die mij kan / wil helpen?
Ik hoop het!
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim lb1 As String
Dim lb8 As String
Dim cm1 As String
lb1 = Label1.Caption
lb8 = Label8.Caption
cm1 = ComboBox1.Value
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(1)
.Subject = cm1 & ":" & Chr(10) & "Wagen:" & Chr(10) & lb1 & Chr(10) & Chr(10) & lb8
.Start = DateValue(DTPicker1.Value) + TimeValue(DTPicker2.Value)
.Duration = 60
.Location = "Werkplaats"
.Body = TextBox1.Text
.Save
End With
Me.Hide
MsgBox "Uw afspraak is opgeslagen!", vbInformation, "Opgeslagen"
End Sub
Laatst bewerkt: