Beste,
Ik heb al overal op internet gezocht maar ben er nog niet veel wijzer door geworden. Mijn probleem is namelijk hetvolgende:
In excel heb ik een werkblad dat bestemd is voor verschillende diensten. In een tabelletje naast het te printen werkblad staat hoeveel copies ik per dienst nodig heb.
Per copie zou rechtsonderaan moeten vermeld worden voor welke dienst het bestemd is. In bijlage kan u een vereenvoudigde versie zien. Bekijk bijlage Voorbeeld File.xlsx
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast dank bij voorbaat.
Groetjes
AmaProg
Ik heb al overal op internet gezocht maar ben er nog niet veel wijzer door geworden. Mijn probleem is namelijk hetvolgende:
In excel heb ik een werkblad dat bestemd is voor verschillende diensten. In een tabelletje naast het te printen werkblad staat hoeveel copies ik per dienst nodig heb.
Per copie zou rechtsonderaan moeten vermeld worden voor welke dienst het bestemd is. In bijlage kan u een vereenvoudigde versie zien. Bekijk bijlage Voorbeeld File.xlsx
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast dank bij voorbaat.
Groetjes
AmaProg
Laatst bewerkt: