Dames, Heren,
Reeds geruime tijd ben ik als leek, noob, amateur of hoe ik ook genoemd kan worden bezig met een database aan het aanleggen. Een database waarin informatie van leden moet komen en van waaruit ik meteen wil mailen. Ik heb de database reeds werkende en ik heb ook al enkele query's die ik kan gebruiken als basis om in één klik een mail te versturen naar een groep mensen die via de query gefilterd worden. Maar ik wil een stap verder... . Ik wil de mail verzenden aan de hand van een query die gemaakt wordt op het moment dat die nodig is zodat de parameters aangepast kunnen worden aan de noden van het laatste moment . Kunnen jullie nog volgen
? In bijlage heb ik een aangepaste versie ( geen onnodige info en privacy van leden gerespecteerd ... ) . Ik kan mijn keuze maken in een formulier, ik kan de query openen en zie dat deze weergeeft wat moet, maar daar waar in mijn andere creatie de mail dan doorgaat krijg ik bij deze een foutmelding betreffende een variabele die gedefinieerd moet worden. Google hielp me tot hier al heel veel, maar nu zit ik , met de eindstreep in zicht, vast . Wie kan en wil helpen ?
Grote dank !
Yuri
bestand met foutmelding : Bekijk bijlage MailByQuery2000.zip
Reeds geruime tijd ben ik als leek, noob, amateur of hoe ik ook genoemd kan worden bezig met een database aan het aanleggen. Een database waarin informatie van leden moet komen en van waaruit ik meteen wil mailen. Ik heb de database reeds werkende en ik heb ook al enkele query's die ik kan gebruiken als basis om in één klik een mail te versturen naar een groep mensen die via de query gefilterd worden. Maar ik wil een stap verder... . Ik wil de mail verzenden aan de hand van een query die gemaakt wordt op het moment dat die nodig is zodat de parameters aangepast kunnen worden aan de noden van het laatste moment . Kunnen jullie nog volgen

Grote dank !
Yuri
bestand met foutmelding : Bekijk bijlage MailByQuery2000.zip