• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

variabele pas laten werken na indrukken knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wizwat

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Mijn vorige vraag als Rookie was blijkbaar wel erg simpel :D
Misschien deze ook:

De waarde van een tekstbox heb ik gedeclareerd (Sto) als Long. Ik heb diverse If Then functies gekoppeld aan de Sto variabele (er gebeurd dus van alles afhankelijk van de waarde)
Op het moment dat in de tekstbox getallen ingevoerd worden treden gelijk deze If then functie in werking.
Nu wil ik graag dat deze pas in werking treden op het moment dat ik een knop indruk.

Ik hoop dat dit duidelijk is...

Weet iemand een oplossing.

bij Extra >> Opties >> Berekenen is het mogelijk om de berekeningen handmatig uit te laten voeren. probleem is dan wel dat alle rekenbladen en formules handmatig berekend worden

Hoi Wizwat,

Zet gewoon een knop op je sheet, en zorg dat de code bij de _click event wordt aangeroepen i.p.v. de textchange event van je textbox

Suc6

Spiderman,

Pas toen ik mijn computer had uitgezet kreeg ik dezelfde ingeving. Inmiddels heb ik de boel aangepast en het werkt tadeloos.

Edoch: Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan