varianten Cain and Abel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Geachte,,

mijn intresse ligt enorm hard in het begrijpen van hoe moeilijk OF hoe makkelijk het is van hoe een outsider met een prog en een paar handelingen 'in' mn pc kan en mn login en wachtwoorden kan achterhalen. Ik heb het programma 'cain and abel' van op www.oxid.it en nu is mijn vraag,, bestaan er nog zulke programma's in het genre van cain and abel?? Ik zou hiervoor volgend jaar een groot stuk als eindwerk willen van gebruiken en zo kan ik eventueel wat vergelijkingen maken??

alvast bedankt ;)

Willen? Ik denk dat het eerder 'kunnen' is ;)

lijkt me toch niet moeilijk?? Cain and abel is een password recovery programma die, via een draadloos netwerk, verschillende paswoorden kan ontrafelen van derden dus.. dat interesseert mij en moesten jullie nog enkele vn zulke programma's vinden en hier bestaat er een site of een handleiding van,, dan zou ik dit zeer goed kunnen gebruiken voor mn eindwerk volgend jaar.. ik vraag jullie enkel of er zulke bestaan ;) zou ik echt super tof vinden en is het niet al te moeilijk om info te zoeken voor mn eindwerk .. alvast bedankt!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan