vast bij Dream Chronicles

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen1280

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Ik speel graag spellen via zylom en nu zit ik vast in het spelDream Chronicles, in het level in de bibliotheek.
Je moet 8 kaarten vinden met sybolen, ja die heb ik dan.....Maar dan?
Wat kan ik met die kaarten en hoe kom ik verder.
Ik heb al een paar keer het level overnieuw gedaan maar kom maar niet verder.

Help aub met het antwoord.
Groeten marleen

Hoop dat ik het nog weet, klik naast de boekenkast op de cirkel met strepen erdoor, plaats hier de acht kaarten, b.v. Zon tegenover de Maan,

dus twee tegenovergestelde voorwerpen.
is het voorwerp goed geplaatst word deze blauw en kan je hem niet meer verwijderen. succes.

Hoop dat ik het nog weet, klik naast de boekenkast op de cirkel met strepen erdoor, plaats hier de acht kaarten, b.v. Zon tegenover de Maan,

dus twee tegenovergestelde voorwerpen.
is het voorwerp goed geplaatst word deze blauw en kan je hem niet meer verwijderen. succes.

op de palen bij de poort moet een bepaalt gewicht komen te liggen.

dit moet je in de winkel afwegen,en dan op de paal leggen. als alles een goed gewicht heeft gaat de poort open.

Dream Creticles

Wat een rot spel. Ik kom elke keer vast te zitten en dan word er niet duidelijk vertelt wat nou de bedoeling is.
Dus Ton, of iemand anders, zou je me nog een keer willen helpen?

Ik ben het bos door, en dan moet je via 4 platen op de grond voor een huis tekens verzamelen, nou die heb ik.
Dan kom je een huis binnen en alles is donker, dan heb je 4 knopen om dan even het licht aan te doen maar wat is dan de bedoeling weer....?

Help me AUB.
Vriendelijke groet, Marleen

Weet je zeker dat dit soort puzzelspellen wel helemaal jouw ding zijn? :D

Ik heb je vraag even samengevoegd met je vorige, en het samen verplaatst naar de Cheats & Tips sectie.

let op de volgorde als de knoppen oplichten, jij moet dit dan handmatig doen.

daarna de trap repareren en naar boven gaan.

Dream criticles

Ik hou juist heel veel van puzzel spellen maar bij de meeste spellen is het duidelijk wat de bedoeling is en dat is met dit spel helemaal niet.

Ik snap nog steeds niet wat ik moet met die lantaarns in het huis.
Ik moet ze handmatig aan zetten maar hoe?

Help me aub nog ff.
Groeten Marleen

Hoi Marleen,

Ik heb je twee topics samengevoegd. Hou het bij 1 topic, als je met hetzelfde bezig bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan