vast in tombraider 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Hallo,
Ik kom niet verder in tombraider 2. In het level living quarters moet ik een verre sprong maken, maar wat ik ook probeer, het lukt me gewoon niet! Ik druk op voorwaarts, alt en op ctrl (op het laatst) maar ze pakt de rand net niet. Ik heb een afbeelding er bij gedaan om het iets te verduidelijken. Iemand een tip voor mij?
 

Bijlagen

  • tomblivingq.jpg
    tomblivingq.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 69
ben je niet een andere hendel vergeten, want volgens mij is deze ruimte normaal gevult met water waardoor je er zo bij kunt. Of ik heb het weer over een ander level :D

*Zoek anders even naar een walktrough.



Greetzz York
 
Dit is niet de ruimte die onder water komt, maar die hendel heb ik wel nodig om de ruimte met de vier vlammen onder water te laten lopen. Walktrough heb ik wel, maar de sprong lukt me gewoon niet! Ik heb ook al verschillende sites bezocht met tips, en die tips volg ik nauwkeurig op, maar zonder resultaat:(
 
Veel oefenen, en elke keer vanaf een iets andere hoek doen. Zo is het mij ook gelukt.
 
Als het de sprong is: loop met shift ingedrukt naar de rand tot Lara zelf stopt, 1 sprong achteruit, ren vooruit, spring en pak de rand. Als je dit al zo deed, heb ik niets gezegd...

Maarre...ik meen me vaag te herinneren dat je daar niet bij kan tot je later in de level de ruimte onder water zet. Het is een lastige, ik was daar lang bezig (ooit).
 
Is dit het stuk in het schip of haal ik nu een andere versie erbij?
 
De level begint onder water met een haai achter je aan. Niet leuk de 1e keer...
 
Geplaatst door caveman
De level begint onder water met een haai achter je aan. Niet leuk de 1e keer...
Tis voor mij erg langeleden dat ik Tomb 2 heb gespeelt.
Dat is toch bij een schip waar je in komt en in de motor kamer zit?
Hier zou je dan de "zuigers" kunnen veranderen.
 
Het is inderdaad het level waar ik de zuigers moet veranderen. Dat heb ik ook gedaan, en daarna moet je ze weer terugzetten, ook gedaan. Het is gewoon de sprong. En ik heb inderdaad zoals caveman zegt de setup voor de sprong uitgevoerd. Ik weet niet wat ik mis doe......ze pakt de rand bijna, maar net dus niet. Dit is overigens niet het level met die haai, dat is level Wrek Maria Doria, en dit level heet Living Quarters. Het is niet deze ruimte die ik onder water moet zetten, dat is een andere, die hendel heb ik daar dus bij nodig:confused:
 
Kon je niet wat met die kettingen doen daar?
Ik meen me te herrinneren dat die zuig op z'n hoogste stand moest staan om erbij te kunnen.
Ik was daar de eerste keer ook zeer lang mee bezig.
 
Gelukt!

Het is me dan toch gelukt hoor! Die zuigers in de machinekamer had ik dus toch niet omhoog gezet.....stom, stom, stom!! Heb natuurlijk wel voor die hendel gestaan, maar dat ding niet eens aangeraakt:eek:

De sprong lukte nu dus ineen keer, en kon de hendel overhalen om die ruimte met water vol te laten lopen.

Allemaal bedankt voor jullie reacties!:thumb:
 
Graag gedaan

Zat ik mooi in de juiste richting.:)
Het blijft een leuke game de Tombraider serie.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan