Vast lopen tijdens film kijken e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjen91

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
9
Vaak als ik een film zit te kijken of op internet youtube e.d. Dat loop me pc voor een paar seconde vast ik kan nog wel met me muis bewegen maar ik kan niks doen in het programma wat is vast gelopen. Tijdens film kijken kan dit me zwaar irriteren.

Weet iemand hier een oplossing voor?

PC gegevens:
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
AMD Phenom II X6 1090T Processor
4,0 GB RAM
AMD Radeon HD 6800 series


Alvast bedankt
Arjen
 
gaat het voornamelijk om internet gebruik?(films via youtube etc.)?
dan kan het namelijk ook nog weleens aan je internetverbinding/instellingen liggen.

ook is het een idee om eens te checken welke achtergrond processen er draaien.dit kan namelijk je systeem ook flink vertragen zeker als bijv. je virusscanner actief is.
en aangezien een film kijken wel wat geheugen vraagt kan dat net iets teveel zijn bij veel achtergrond procesen.

suc6!
 
Het is echt vooral bij het film kijken in windows media player of andere mediaplayers. Ik heb me virusscanner ook al paar keer uitgezet maar dat had geen effect. Ook heb ik in me processen gekeken maar kon er niks ongewoon aan vinden.
 
Bedankt maar het ligt niet aan me media player want heb al heel veel geprobeerd. Ik gebruik voornamelijk Windows Media Player Classic met codec pack, deze gebruik ik al jaren zonder problemen
 
Hoi,
heb je ook de "netwerkbuffer" (i.p.v. 5 sec naar 15 sec b.v.) al eens vergroot bij extra>opties>prestaties in WMP.
Is het probleem pas begonnen of heb je er altijd al last van gehad?
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is er nog niet zo lang. Maar het is dat het ook gebeurt bij bijvoorbeeld google chrome die voor een korte tijd vast staat maar dat is niet super erg, het voor naamste probleem ligt als ik films kijk dat dat programma dan vast loopt of het nou WMP of WMPC of powerdvd heb alles al geprobeert kwa media player.
 
Dan zou ik eens scannen met Mbam (link in m'n handtekening).
Het zou zomaar eens kunnen zijn dat mal/spyware regelmatig bandbreedte van je afsnoept zonder dat je in de gaten hebt.
Op je probleem na natuurlijk :D maar dan denk je niet meteen aan zoiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan