Vast zetten ....als dat kan

Status
Niet open voor verdere reacties.

10nus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Berichten
3
Hi! Net nieuw hier en al een lastige vraag.

Met mijn foto's werk ik (naar alle tevredenheid, op dit probleempje na) in Window7 met Windowverkenner.

Als ik in mijn afbeeldingen sta, krijg ik (1x op een foto klikken, deze wordt dan blauw) onderin een balk met allerlei gegevens te zien zoals naam, grootte, tijd etc. Deze balk kan je met re. klikken klein, midden of groot maken. Bij mij staat ie op groot om al de gegevens te kunnen zien.(foto4)

Je kan deze gegevens veranderen met *meer opties* (rechts boven in). Je gaat dan naar details(foto3). Op de balk waar naam, datum, type, grootte etc. staan klik je met je re.muis. Daarna helemaal onderin op *meer*. Hierna kan je (bijna) alles eruit gooien wat je niet wilt hebben (foto2) en zelf dingen toevoegen die je wel wilt hebben(foto1). So far so good....maar ze blijven niet op jouw gemaakte instellingen staan! Althans niet altijd...soms door wat voor reden dan ook veranderen ze weer in de standaard gegevens.
Als je de naam van dat mapje veranderd springt alles ook weer terug naar de standaard gegevens. Dat weet ik.

Ik stuur er wat foto's mee, met wat ik bedoel.

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen hoe dat wel vast gezet kan worden.(als het überhaupt kan!?) Je zou mij daar ontzettend mee helpen. Bedankt alvast!
 

Bijlagen

  • Image3.jpg
    Image3.jpg
    46,7 KB · Weergaven: 52
  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    45,3 KB · Weergaven: 49
  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    20,9 KB · Weergaven: 26
  • Image4.jpg
    Image4.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Heeft iemand aan oplossing voor dit probleem? Nogmaals eens vragen.....
 
De oplossing is het m.i. niet, maar dit is het minst wat je kunt doen:
[Windowstoets+E] -> Organiseren in de werkbalk -> tabblad Weergave.
Vink hier Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen uit.
In dit geval worden altijd afbeeldingen zichtbaar...
Succes:thumb:
 
Zal het eens proberen Dorado!

Ik blijf er maar mee hannesen.
Bedankt alvast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan