mieppie1984
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jan 2008
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar de code om een range aan cellen (kolommen B en C, aantal regels kan verschillen) op een vaste plaats in Word te kopiëren.
Op internet gevonden dat je de vaste plek met een bladwijzer kan aangeven.
In mijn documentsjabloon staan diverse bladwijzers die gevuld worden met de waarde uit cellen.
Nu heb ik echter de waarden uit meerdere cellen, een soort tabel, die hier dan zou moeten komen.
Ik krijg dit maar niet werkend.
Tevens is het de bedoeling dat hij de opmaak behoud, maar niet de lijnen laat zien in Word.
De koppeling met de bron moet verbroken worden, alleen de waarden overnemen.
dit is wat ik (met veel meer bookmarks) al in de code heb staan:
Simpel toevoegen:
.bookmarks("spec").Range.Text = Sheets("specificatie").Range("B1", Range("C65536").End(xlUp)).Value
werkt dus niet.....
Wat moet ik veranderen om deze (soort van tabel) in Word te kunnen plakken op de plek van de bladwijzer?
mijn dank is wederom groot!
gr. Miranda
Ik ben op zoek naar de code om een range aan cellen (kolommen B en C, aantal regels kan verschillen) op een vaste plaats in Word te kopiëren.
Op internet gevonden dat je de vaste plek met een bladwijzer kan aangeven.
In mijn documentsjabloon staan diverse bladwijzers die gevuld worden met de waarde uit cellen.
Nu heb ik echter de waarden uit meerdere cellen, een soort tabel, die hier dan zou moeten komen.
Ik krijg dit maar niet werkend.
Tevens is het de bedoeling dat hij de opmaak behoud, maar niet de lijnen laat zien in Word.
De koppeling met de bron moet verbroken worden, alleen de waarden overnemen.
dit is wat ik (met veel meer bookmarks) al in de code heb staan:
Code:
Sub Offerte()
Dim objWord As Object
Dim ws As Worksheet
Set s3 = ThisWorkbook.Sheets("checklist") )
Set sw = ThisWorkbook.Sheets("offerte word")
Set objWord = CreateObject("Word.Application")
objWord.Visible = True
objWord.Documents.Add Template:="W:sjabloon.dot"
With objWord.ActiveDocument
.bookmarks("aannemer").Range.Text = s3.Range("d5").Value
End With
Set objWord = Nothing
End Sub
Simpel toevoegen:
.bookmarks("spec").Range.Text = Sheets("specificatie").Range("B1", Range("C65536").End(xlUp)).Value
werkt dus niet.....
Wat moet ik veranderen om deze (soort van tabel) in Word te kunnen plakken op de plek van de bladwijzer?
mijn dank is wederom groot!
gr. Miranda