vaste router en wlan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje ik ga een pda halen daar zit en bt op en wlan.

nu is mijn vraag ik heb nu een gewone sweexs router aan de muur hangen kan daar nog weer een losse wires router bij of zoiets dergelijks zonder dat ik voor alles alles opnieuw moet aan schaffen?

wie weet raad

alvast bedankt groetjes mike:thumb:

Je kunt gewoon een accespoint aansluiten op je huidige router. Tegenwoordig zijn veel accespoint tevens 4-poorts router, kun je je huidige router weglaten en hoef je minder in te stellen.

hoi bedankt voor je reactie.

maar zou je er misschien iets meer van uit kunnen leggen?:o haha

als ik het dus goed begrijp is dat ik nog weer een los kastje bij de router op kan zetten die dan weer draadloos verbinding kan maken met me pda?

zo ja waar kan ik die ergens kopen en wat kosten ze ongeveer?

Ik ga er van uit dat je op je huidige router nog wel een poort vrij hebt. Je koopt een accespoint en sluit die met een kabel aan op die vrije poort van de router. vervolgens kun je met de pda het signaal ontvangen en internetten enz. accespoints zijn er al vanaf €50,-

wanneer je een accespoint met ingebouwde router koopt (prijsverschil tussen alleen een accespoint is vaak te verwaarlozen) sluit je die rechtstreeks aan op je modem. je pc's gaan dan direkt met een kabel in het accespoint en je pda maakt wederom gebruik van het draadloze signaal. je hoeft eigenlijk weinig in te stellen, behalve je beveiliging van je draadloze signaal. maar dat staat in de handleiding van je accespoint beschreven.

hoi ik heb deze router

heb gezocht op accespoints maar kan niks vinden weet jij er misschien zo 1?

ik heb er 1 bedankt en het werkt

gr mike:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan