vaste schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

bestplant

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Berichten
4
wie kan mij helpen, mijn pc heeft 2 vaste schijven,
c schijf 15Gb
E schijf 25Gb
mijn c schijf is bijna vol en op E staat niets, kan ik deze koppelen dat ze beide gebruikt worden, en zo weer sneller werkt.
en zo ja hoe moet dit.
alvast bedankt
 
Dat kun je met Partition Magic doen de schijven samen voegen. Je zult het programma echter dan wel moeten kopen, het is niet freeware.
 
kan dat ook met 2 aparte harde schijven, krugar?

Volgens mij kan het overigens wel in een raid-o opstelling. Hoe dat moet zou ik niet weten, daar wil ik de komende tijd eens wat over gaan lezen....
 
Ow, dat weet ik niet ik dacht dat het om 1 vaste schijf ging. Wellicht kan hier iemand anders andwoordt op geven.

PS: wil je vortaan gewoon reageren op het forum en niet via mail, daar hebben andere er ook iets aan.
 
Zijn het twee apparte schijven of is het 1 schijf opgedeeld in twee partities.
Als het twee schijven zijn dan zal het antwoord van krugar niet werken.
 
Geplaatst door bestplant
wie kan mij helpen, mijn pc heeft 2 vaste schijven,
c schijf 15Gb
E schijf 25Gb
mijn c schijf is bijna vol en op E staat niets, kan ik deze koppelen dat ze beide gebruikt worden, en zo weer sneller werkt.
en zo ja hoe moet dit.
alvast bedankt

met 2 vaste schijven kan dit niet. Nu ja toch niet met deze. Tenzij er toch maar 1 is die verdeeld is in 2 partities.

Even te laat:)
 
sorry ik zit voor het eerst op deze site dus ik weet nog niet hoe dit allemaal werkt, sorry kruger
ik weet niet of het 2 aparte schijven zijn
het is HDD 40 Gb
 
Dus je hebt 1 hard schijf van 40 gig die is onder verdeelt in 2 schijven:
1 van 15 gig en 1 van 25 gig.

Dan kan je wel met het programma Partition Magic die 2 partities samenvoegen tot 1 harde schijf van 40 gig.
 
Bedankt voor je antwoord Krugar, dan ga ik dit programma kopen.
sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben op vakantie geweest. groetjes en nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan