Vastgelopen module

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafke09

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
Ik heb XP Sp2 en krijg bij opstarten de volgende foutmelding, die ik in het logboek opgezocht heb:

Vastgelopen toepassing: wsntfy.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: ntdll.dll, versie: 5.1.2600.5512, vastgelopen op: 0x0001b1fa.

Als die melding wegklikt, start hij gewoon door en kun je aan de gang.
Alleen de muiscursor gaat rare kuren vertonen, dubbel zo snel en twee functies tegelijk.
Selecteren kan niet goed meer.

wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen?

Muiscursor reageert nog steeds hyper.

@Mik Zjegger
Bedankt, Ik heb via AdWare het kunnen verwijderen, alleen weet ik niet zeker of dit de oorzaak is van de op hol geslagen muiscursor

Muiscursor nog steeds op hol en klikt onbedoeld 2 x.
Ik heb al gekeken bij configuratie en mapopties en naturlijk bij muisinstellingen, maar daar is niets vreemd mee aan de hand.
Wat kan het nog meer zijn?
Stafke

Heb je al 's een andere muis geprobeerd? Is de muis draadloos op batterijen??
Als batterijen leeglopen of bijna leeg zijn krijg je ook zulke kuren. Optische muis? Laser muis?

Wat voor muis

Het is een lasermuis, van Trust MI 6100
Ik zal eens een andere muis proberen.
Stafke

Oorzaak gevonden!

Het ligt inderdaad aan de lasermuis. Hij doet het wel, maar er komt geen licht uit.
Andere, optische muis werkt normaal.
Ga nieuwe muis kopen. Suggesties?
Groeten Stafke

Had je de batterijen al 's verwisseld? Ik heb zelf ook 'n lasermuis(zolid) komt ook geen licht uit maar dat is normaal en werkt perfeckt!
Ja aanraden is moeilijk,hangt ook af van de persoonlijke smaak en hoe die in de hand ligt,welke de "beste" is weet ik ook niet,je moet er 'n beetje mee uitvallen denk ik.
Succes in ieder geval!

lasermuis

Mik Zjegger,
Er zit bij mij geen batterijen in de lasermuis. Ik plug hem via usb in mijn computer.
Hij werkte ook perfekt, tot nu dan.
Pobeer hem ook nog even op mijn laptop en als hij dan ook zo gek doet, koop ik een nieuwe.

Bedankt voor je reacties
bye
Stafke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan