vastlopen deze compter bij aanklikken bestand in menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyjo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
3
Hallo allemaal ik ben hier nu en heb meteen een vraag.

Als ik naar deze computer "deze computer" ga en daar naar bestand ga in het menu bovenin gebeurt er niets behalve dat "deze computer" vast loopt.

ook kopieren via de rechter muis knop gaat niet meer. Kan het wel kopieren maar nergens meer plakken .

Hopelijk begrijpen jullie het en weten jullie ook een oplossing.

groet joost
 
wanneer is de probleem onstaan? was er een software matig aanpassing aangebracht of hardwarematig aanpassing aangebracht?

log in bij veilige modus: bij het starten van het pc druk je op F8 en kies je veilige modus. test daar uit of het daar ook vastloopt.

is de probleem paar dagen of weken gebeurt dan kun je een systeem herstel uitvoeren:
Voer dit actie in de veilige modus.Bij het uitvoeren van systeem herstel raak je absoluut geen belangrijke data kwijt.
Ga naar; Start, programma's, bureau accesoires, systeemwerkset, en klik je op systeemherstel.Je kiest voor de optie eerder status herstellen... je ziet nu een kalender staan sommige van hun zijn vet afgedrukt dit wil zeggen dat er op dat moment een herstel punt is gemaakt en mogelijk is om op dat moment de systeem terug te zetten waar hij goed had gefunctioneerd. Voorbeeld: Als de probleem op maandag is gebeurt kies dan een datum uit van 3 dagen terug, vrijdag dus.

Hopelijk heb ik jouw hierbij voldoende geinformeerd.
Succes.
 
ik heb gekeken en in de veilige modus doet die de fout ook

sysyteem herstel moet ik ver terug vrees ik vrees namelijk dat het al lang is heb hem alleen een tijd niet gebruikt wegens herstel door acer

dus als er andere ideen zijn
 
Kies anders via de F8 knop, starten via de laatste geconfigureerde .... etc dan start hij waar hij goed had gewerkt. Ik zie dit als laatste alternatieve oplossing zoniet dan kan je in de veilige modus nog een eventueel viruscheck uitvoeren.. anders dan maar een herinstallatie van windows.
 
ik zal het een s gaan proberen bedankt in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan