Vastlopen Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZithaM

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Sinds ik norton Personal Firewall 2003 heb geinstalleerd loopt kazaa iedere keer al vrij snel vast. Als ik Ctrl-Alt-Del doe dan staat er Kazaa (reageert niet). Kies ik voor taak beeindigen dan gebeurt er niets. De pc reageert nergens meer op, moet dan resetten om hem opnieuw op te starten. Voorheen had ik een demo van NPF en toen haperde kazaa af en toe. Moet ik soms wat instellingen wijzigen in norton. Kazaa staat vrij voor in en uitgaand verkeer.

Programma's; Win98, norton pers.firewall 2003 en KazaaLite(ned).

Ps. Toen ik dit bericht plaatste liep mijn pc ook vast

Laatst bewerkt:
Verwijder hem eens en zet hem er dan opnieuw op!!
Betwijfel of het aan het genoemde ligt . Ruim je PC eens op. Verijder cookies en spyware en tijdelijke internet bestanden!! Defragmenteer je schijf ook eens.

Succes,
Raymond

Laatst bewerkt:
Ik heb zowel Kazaa als Norton Pers.Firewall en Anti Virus verwijdert. Volgens Symantec kwam het door een foute install. van NAV. Mijn pc was al opgeruimd maar toch nog even gedefragmenteerd. Als eerste NPF geinstalleerd, ging niet helemaal van een leien dakje maar hij staat er weer op. PC haperde af en toe. Toen KazaaLite weer geinstalleerd, de muiswijzer haperde een tijdje en pc liep weer vast. Na -tig keer resetten gaf windows tijdens opstarten de melding dat mijn muis niet aangesloten zou zijn?? Had ergens op Helpmij gelezen dat iemand problemen had met optical muis (heb ik dus ook(Chic). Software van muis verwijderd en mijn oude muis aangesloten (mis het wieletje wel).

Ik wil nog niet te hard van stapel lopen maar tot nu toe haperde de muiswijzer nog niet en doet mijn pc het nog steeds (Kazaa ook). NAV heb ik nog niet geinstalleerd daar wacht ik nog even mee.

Zal dan de optische muis het probleem van alles zijn geweest??? Ik zou haast zeggen: heb je problemen met je pc en heb je een optische muis vervang die dan eerst en kijk of het probleem is opgelost.

Wordt vervolgt................(of probleem nu def. is opgelost)

Laatst bewerkt:
Probleem lijkt opgelost. Mijn pc is nog niet weer vastgelopen. Zal dan zeker een conflict zijn geweest tussen Norton NPF en de Optical Mouse. Jammer, was een fijne muis.

Raymond, bedankt voor je reactie!

Blij dat het opgelost is want wees eerlijk zonder Kazaa is het ook niks:p :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan