vastlopen laptop Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

hammie47

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
121
Ik heb hier een laptop onder handen van een kennis, die regelmatig vast loopt. Met name bij/na afsluiten.
In dat laatste geval, klik ik op Windows afsluiten. dat doet die dan ook, maar uiteindelijk krijg ik een groen, verticaal gestreept beeld, dat alleen maar weg te krijgen is door de stroom er af te halen. Cntr.-Alt-Del werkt immers niet meer, omdat die al is afgesloten....

Ik heb de video drivers nagelopen en die lijken in orde en in elk bijgewerkte drivers.

Het is een Fujitsu Siemens Amilo, AMD Turion 64 met 1gb geheugen en Ati Radeon Xpress 1100 videokaart.

Ik heb een fout rapport gegenereerd. Is in html formaat. Hieronder de hoofdzaken.
Kan iemand hier iets over zeggen?


Fout

Symptoom: Er is gerapporteerd dat de service een onverwachte foutcode heeft
Oorzaak: Eén of meer services zijn mislukt. De service is niet juist gestopt. Dit betekent dat de service is vastgelopen of dat een van de onderdelen is gestopt op een niet-ondersteunde manier.
Details: Service is afgesloten met een code die niet gelijk is aan 0 of 1077
Resolutie: Service opnieuw starten
Verwant: Prestatiecontrole

--------------------------------------------------------------------------------

Symptoom: De Workstation-service is onjuist gestopt.
Oorzaak: Toepassingsfout. Afsluitcode 0.
Resolutie: Service opnieuw starten

Testgroepen Tests Mislukt Beschrijving
Controle van uitzonderlijk afgesloten services 1 1 Mislukt
Controle van Workstation-service 1 1 Mislukt
 
Je zou het eens kunnen proberen met Tune up utilities, deze kan wel een aantal problemen ivm met opstarten /afsluiten oplossen maar ik weet niet zeker of dit ook zal lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan