Vastlopen na een tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avwijngaar

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
8
Hallo allemaal,

Sinds een week zit ik met een probleem van windows. Ik heb een toshiba satellite laptop met windows 7 en sinds een paar dagen doet hij na verloop van tijd rare dingen. In eerste instantie is er na opstarten niks aan de hand en doet internet en chrome het gewoon goed, maar na ongeveer een half uur loopt eerst internet vast en laadt geen pagina meer. Ook als ik dan een programma wil starten loopt hij vast en kan ik eigenlijk heel windows niet meer gebruiken. Als ik dan de computer weer opstart via mijn startknop gebeurt precies hetzelfde. Met HijackThis en Malwarebytes al geprobeerd om het virus eraf te krijgen maar tot dusver nog niet gelukt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Aat
 
Gaat de ventilator van de laptop harder draaien? Hoe is de temperatuur van je laptop (kan je bijvoorbeeld uitlezen met Speccy, gratis)? Laptop ooit ontstoft?
 
Nee het ligt niet aan de koeling van de laptop. Het is echt een soort virus die na een half uur zichzelf inschakelt. Ik kan helaas geen herstelpunt vinden in windows die voor het verschijnsel gemaakt is.

Groet
 
Als je vermoedt dat het een virus is, dan adviseer ik je het een en ander te scannen. Zie hier voor wat uitleg: klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan