vastlopen outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

crooltje

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
5
Hellup ik heb geprobeerd een bestand door te mailen naar iemand maar blijkbaar een te groot bestand. Nou doet mijn outlook niets meer zodra ik het open dan loopt mijn outlook vast en reageert die niet meer het bericht met bijlage blijft in mijn postvak uit staan en kan het met geen mogelijkheid verwijderen. Kan daardoor ook geen mailtjes meer binnen halen. OUTLOOK reageert dus helemaal niet meer?? Hoe kan ik dit verhelpen Thanks groetjes Crooltje
 
Hernoem dan het Postvak-Uit bestand.
Even zoeken naar *.pst. Postvak Uit hernoemen en Outlook opnieuw opstarten.
Als ik me niet vergis maakt Outlook dan een nieuw postvak uit. Als het werkt kun je de oude verwijderen.
 
postvak uit hernoemen

Sorry hoop niet dat ik te dom overkom maar kan je het iets duidelijker uitleggen wat dat betreft ben ik superleek hoor op computer gebied. Heb wel gezocht maar kan het niet vinden gebruik trouwens windows xp

Groet Carola
 
Je neemt start/zoeken.
Daar typ je bij bestanden *.pst in. (dat betekent alles waar .pst achter staat.)
Dan kijk je goed in welke directory en map die bestanden staan. Schrijf het pad desnoods op.
Klap zoeken weg en ga met de verkenner naar die bewuste map.
Daar zie je nu al je mappen (als je die maakt) zoals Piet.pst / Jan en Gerard.pst. Ook zie je Postvak Uit.
Ik ga er van uit dat je Outlook niet aan hebt. Nu verander je Postvak Uit.pst in iets als aaaaaaPostvak Uit.pst.
Klap verkenner even naar beneden.
Start nu Outlook en kijk of je iets kunt verzenden.
Als het goed is heb je nu een nieuw postvak uit.
Zo ja dan gooi je die andere weg.
Zo nee, ga desnoods even offline en start opnieuw op.
En als het dan nog niet werkt dan weet ik het ook niet
:D
 
Ik ga het proberen

Je hoort nog van me ik ga het proberen maar doe het morgen want als ik het nu nog doet dan heb je kans dat die zo meteen bij achter in de tuin in de vijver beland:evil: Groetjes Carola
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan