vastlopen pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter fcdb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fcdb

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Mijn pc loopt de laatste tijd geregeld vast terwijl de harde schijf nog niet voor een kwart vol staat.Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan ik het probleem oplossen?????????????:evil:

Wat doe je als deze vastloopt? Krijg je foutmelding? Is het je videokaart die bevriest? Loopt je geheugen vol? Slaat je processor op hol? etc.

Draaien er toevallig peer2peer progjes mee zoals kazaa of iets dergelijks.

Bedankt voor je antwoord, maar er wordt geen foutmelding gegeven en na een 20 tal sec kan ik de pc weer gebruiken.Kan trouwens ook niet meer gebruik maken van systeemherstel.Wanneer ik systeemherstel wil toepassen krijg ik een mededeling dat het niet voltooid is.Kan het hier iets mee te maken hebben,dat er een of andere storing in de pc zit.

Kijk eens in de logfiles van je systeem. Rechtklik het Mijn Computer icoon en kies Beheren in het menu, in het venster wat je dan krijgt staan ergens de logbestanden.

Hoe groot is je schijf trouwens? System restore wil nog wel eens alle beschikbare ruimte inpikken zonder dat je dit als gebruiker in je Explorer kan zien.

Hallo
mijn harde schijf is 31 gb.Ik heb je informatie na gelopen.Er staan 3 logboeken met de volgende gegevens: toepassing(map)Beveiliging(map)en systeem(map)In de map systeem staat het vol met informatie meldingen,foutmeldingen en waarschuwingmeldingen.Kan ik deze map gewoon leegmaken???????

Sorry dat mijn vraag niet goed is overgekomen,maar het vast lopen is nog niet opgelost,en daarom was mijn volgende vraag of het iets te maken kon hebben met systeemherstel,want deze kan ik ook niet meer toepassen omdat het weigert.Ik krijg de informatie dat systeemherstel niet voltooid is.Wat ik ook probeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan