Vastlopen pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jtos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jtos

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop, als ik een tijdje (30-45 min.) niks doe op de pc maar hem wel aan heb laten staan, loopt deze vast. Ik moet dus eigenlijk om de 10 minuten de muis bewegen om dit tegen te gaan, ik kan dus ook niet naar de supermakt en mijn MSN op afwezig hebben.

Ook start mijn pc de laatste tijd op met schijfcontrole, deze doorloop ik bijna altijd. De aanleiding tot het vastlopen kan misschien te maken hebben met MSN. Ik kreeg een keer een link van een vriendin, door miscommunicatie klikte ik hier op. Sindsdien loopt mijn computer vast en start hij dus op met schijfcontrole.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank!

dit kan heelgoed een virus zijn ja, controleer je opstart processen en kijk wat je uit kan zetten, download gratis avast virus scan en je bent al een stuk verder.

Ikzelf heb Norton, daarmee heb ik al een aantal keer een grondige scan gedaan. Hij detecteerde ook dingen, maar heeft die verwijderd. Nog steeds doet raar.

:thumb:Download Malwarebytes' Anti-Malware en laat die eens scannen. Normale virusscanners vinden nooit malware. Dus probeer dat eens... Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan