Vastlopen tijdens online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computernono

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
Tijdens het spelen van een online game, America's Army, loopt de computer vast. Ook bij andere soortgelijke games gebeurt het zelfde. Dit is pas vanaf vorige week. Daarvoor was er niets aan de hand. Weken goed gespeeld. Ik heb alleen net ervoor Windows Defender geinstalleerd. Dit verwijderen heeft geen zin. Herstelpunten maken helpt niet. Kreeg zelfs een melding na een harde reset van "computer is hersteld van een ernstige fout" volgens windows iets met drivers Nvidia. Nieuwe Nvidia drivers opgehaald en geinstalleerd helpt niet. (Eerst oude ge-deinstalleerd) Niets blijkt te helpen. Wie kan me helpen ik word gek. Dank je!
Computernono

Dank je voor de tip Bandit123, maar
Ik heb alles al via de verkenner verwijderd waar windows defender in voor komt. OOk zonderr resultaat.

Laatst bewerkt:
>>>>>>Windows Defender geinstalleerd.<<<<<<<

Zou ik toch nog maar eens goed kijken , in je Register wat er nog is achter gebleven

Vastlopen tijdens internet gamen

Ik heb alles al verwijderd via de verkenner. Geen resultaat.

Computernono zei:
Ik heb alles al verwijderd via de verkenner. Geen resultaat.

Dat is niet voldoende, in je Register staat ook nog het een en ander ,wat er niet hoort

BANDIT123 zei:
Dat is niet voldoende, in je Register staat ook nog het een en ander ,wat er niet hoort

Ik heb nu via de restore CD de standaard fabrieks installatie terug gezet. Wederom geen resultaat en hangen na 20 min spelen?????? Windows en andere software is daarbij volledig opnieuw geinstalleerd, dit zou toch het probleem moeten verhelpen.

Je heb toch niet weer Windows Defender geinstalleer?

Zo nee , zou ik het niet weten.

Een ander Misschien?

Nee, zo'n nono ben ik toch net niet. Als jij het niet meer weet.......Wie kan me dan nog iets zinnigs zeggen?
Heeft het iets met de grafische kaart te maken??
AUB wie kan me helpen.

Computernono zei:
Nee, zo'n nono ben ik toch net niet. Als jij het niet meer weet.......Wie kan me dan nog iets zinnigs zeggen?
Heeft het iets met de grafische kaart te maken??
AUB wie kan me helpen.

Ps: Is het geen warmte probleem?

Ik denk van niet, er is helemaal niets aan de situatie veranderd. De fan draait soms en is dus niet kapot. Als de PC vast loopt is op dat moment de fan niet aan het draaien. Dus zou ik zeggen geen warmte probleem.

Wel even wat nieuwe info.
Als het spel blijft hangen start de PC vanzelf opnieuw op, fan gaat draaien en je hoort de opstart, alleen de monitor geeft aan dat hij geen signaal krijgt. De PC zetten we dan via harde reset uit en na even wachten kunnen we weer normnaal opstarten en doet alles het weer. Ik hoop dat deze info iets meer brengt.

Allereerst!

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

En dat de Fan niet draaid,kan wel degelijk een oorzaak zijn, is alles stof vrij?

Een niet draaiende Fan op de Processor resulteerd in een snelle vastloper!!!!En het risico van kapot gaan!!

Bandit, je hebt gelijk het is een temperatuur probleem. Ik heb een proggrammatje geinstalleerd wat de temperatuur ed. monitort en tijdens het spelen begint het vrij snel te alarmeren. De temperaturen lopen op. Ik hoor tijdens het spelen ook regelmatig de hoofd fan aanslaan. Zou de fan op de CPU kapot zijn? Hoe kan ik dat controleren? Wat doe ik nu??

Dank je tot zo ver.
Computernono

By the way, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik moet nu constant de horizontale instelling op mijn monitot wijzigen. De beelden vallen van het scherm aan de linker of rechter kant. Ik heb de laatste driver van Nvidia gedownload maar bij elke opstart staat het beeld er weer naast. Je begrijpt wat ik bedoel? Heeft dit met gevolgschade te maken??

Wordt een nieuwe fan,en voor die tijd zou ik hem maar niet gebruiken meer.Ben je zeker

En ja het kan gevolg schade zijn(als de CPU maar geen opduvel heeft gehad!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan