vastlopen van de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
216
Ik heb laatst dat als ik een pc spel open dat de hele boel super traag word en soms de hele pc vast loopt. Soms valt het mee dan kan ik het sluiten via de taakbalk en komt er een schermpje met programma reageerdt niet. Soms echter doet de pc helemaal niets meer en moet ik afsluiten met de knop aan de voorzijde
 
Probeer eerst je videokaart driver eens te updaten, en check met dxdiag hoe de prestaties van je videokaart zijn.

Succes d'rmee;)
 
pc loopt vast

Ik heb de nieuwste driver op de pc staan en het programma dxdiag kan geen onregelmatigheden vinden alles werkt perfect.

Het systeem is trouwens:
Asus A8NE
AMD Athlon 64 3700+
2048MB intern

GeForce 7600GS videokaart 512 MP
500 Watt voeding
@ dvd branders
X-Fi geluidskaart met frontpaneel
 
Kijk dan eens bij je processen wat er allemaal meeloopt, volgens mij ligt 't zeker niet aan je comp zelf, specs zijn ruim voldoende om een spel te draaien;)
 
Gebeurt dat bij een bepaald spel of bij meer?
 
castlopen van de pc

Volgens mij bij meerdere dingen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik practisch altijd Second Life op de achtewrgrond heb aan staan
 
Wat bij mij ook eens voorkwam was dat ik met ccleaner de fouten er uit wipte en ff verschonen. Ging bij mij ineens veel sneller.:)
 
Volgens mij bij meerdere dingen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik practisch altijd Second Life op de achtewrgrond heb aan staan
Probeer dat is een keer uit te zetten, of heb je dat al geprobeerd? Want Second Life vraagt nog best veel van je pc.
 
De vraag is allang opgelost door format C en ik h3eb al geklikt op "vraag op0gelost"onderaan maar nog steeds krijg ik antworrden waarvoor dank. Maar het is dus opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan