vastlopen van world of warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Berichten
113
hallo, sinds een tijdje draait het spel dat ik op mijn pc speel al een stuk slechter dan in het begin. Ik heb dit proberen op te lossen door mijn pc te formateren en de nieuwste videokaart drivers te downloaden, maar dit mocht allemaal niet baten.
Nu loopt het spel soms helemaal vast zodat ik helemaal niks meer kan doen als dit gebeurt moet ik mijn pc resetten.
Zijn er misschien nog andere drivers of wat dan ook die ik moet updaten?
En kan het misschien ook aan een verouderde bios liggen? En zo ja hoe kan ik deze dan het beste updaten?
Alsvast bedankt :)
 
hoi

denk zelf niet dat aan je bios ligt.
heb je het alleen bij deze game?
of heb je ook last als je bijv een andere game of internet.

geen uitval van je pc gehad?
hoe is met je themps?

directx up to date?
 
ja ik heb het alleen als ik deze game speel.
Verder heb ik geen problemen met me pc, ook geen pc uitval gehad.
En ik weet niet hoe ik kan zien welke versie van direcx ik heb.
En wat bedoel je precies met themps ?
 
themps is de themperaturen van je pc.maar je zegt zelf al dat je verder er geen last van hebt.

directx versie kun je zien door start-uitvoeren en type in: dxdiag.

is het geen verbindingsfout??
 
Laatst bewerkt:
ah okey.
xdiag werkt niet, hij zegt dat hij niks kan vinden met die naam zal dit kunnen komen omdat ik xp heb?
En hij loopt echt puur vast als ik meer dan 10 mensen tegelijk zie in het spel, tenminste dat was eerst altijd het geval maar gister had ik dat ik ook gewoon terwijl er niemand was dat hij vast liep.
 
ah okey hij werkt nu wel inderdaad, en hij zegt dat ik directx9.0c heb.
Zou ik verder nog iets kunnen doen om mijn pc te vrebeteren ?
 
pffff
ik vind het raar dat je dus alleen bij deze game er last van hebt.

je pc voldoet verder wel aan de eisen van de game?
 
Ja de pc heeft meer dan wat er eigenlijk aangeraden wordt door het het spel.
Het spel heeft ook altijd gewoon goed gewerkt totdat mijn fps steeds lager werd en ik dacht dat het door spam kwam etc dus toen had ik besloten om mijn pc te formateren en nieuwe drivers te downloaden etc maar dit hielp allemaal niet.
Zou het niet zo kunnen zijn dat me videokaart kapot is ofdat me pc gewoon wat trager is geworden hij is nu 3 jaar oud de pc.
 
van hieraf moeilijk te zien allemaal.

videokaart kapot dan zou je er meer last van moeten hebben.

je pc is opnieu geinstalleert en ik ga er vanuit dat je ook alle drivers er weer op heb staan.
al eens gekeken in apparaatbeheer of er nog uitroeptekens staan ofzo?

je speelt WOW online?
geen verbindingsprobleem?
 
nee er staan nergens geen uitroeptekens bij,en het spel is inderdaad online.
Ik heb nooit dat ik gedisconnect wordt ofzo ofdat me internet eraf ligt dus ik denk niet dat ik problemen heb met mijn verbinding. Ik heb zojuist ook geprobeerd om mijn resolutie lager te zetten en te kijken of dat hielp maar het bleef gewoon het zelfde dus een lage fps en dat me pc weer vast liep.
 
dan moet ik je het ff verder schuldig blijven.

wow weer opnieuw installeren??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan