Vastlopen Vista na schone Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net de pc opnieuw geinstalleerd. Nieuwe Vista erop gezet. Alleen de driver van de videokaart van internet afgehaald (stond bij apparaatbeheer dat er een ontbrekende driver voor de vga-controller was). Deze is goed geinstalleerd. Maar het probleem doet zich nog steeds voor. Nog andere suggesties? :)


Als je de volledige ATI Catalyst Package drivers set geinstalleerd hebt,probeer dan eens met in device manager de hdmi audio driver uit te schakelen...
 
@ roadworker

Ja ik heb het volledige pakket geinstalleerd. Ik zou het vanavond even proberen. Kan ik deze in de device manager vinden onder het kopje 'Sound, video and game controllers'?
 
Ik heb net 2x High definition Audio-sturing uitgezet bij apparaatbeheer. Ze stonden onder systeemapparaten. Merk nog maar weinig verschil. Ik zie niets over een hdmi driver staan?
 
Dat waren ze.....
Heb je al geprobeerd wat Vista doet als er helemaal geen ATI drivers opstaan?
Zonder externe drivers kan je die als oorzaak al elimineren....
 
Dat zijn de enige 2 audio drivers. Ik moet wel zeggen dattie na een herstart er weer één aanzette. Ik heb hem weer uitgezet. De andere driver die ik vind is die van de ati radeon hd 5500 series. Ik neem aan dat ik die niet uit kan zetten? Ik heb geen onboard vga aansluiting?
 
Ik bedoel eigenlijk de hele ATI Catalyst Software Package te de-installeren.
Vista start dan op zonder externe drivers,weet je meteen of het aan Catalyst ligt.....soms werken ATI drivers wat onvoorspelbaar met bepaalde systemen...
 
Alles gedeinstalleerd. Maar geen verschil te merken. Wel heb ik om de een of andere reden alleen nog maar een lokale verbinding.
Moeten we toch meer aan de cpu gaan denken misschien?
 
Blijft niet veel meer over om te testen na al de mogelijkheden die je al geprobeerd hebt...
Kan best dat het de cpu is....of het mobo zelf.....heb je al nagekeken of er een bios update is die bepaalde bugs oplost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan