vastlopen vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

drahkan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Ik heb dit probleem momenteel ook en ik heb een Toshiba Satalite (3gig).

Ik dacht dat het lag aan windows defender die steeds vastliep in een scan op het zelfde document, maar nu defender uitstaat loopt hij nog steeds vast.

ook bij mij kan de muis nog bewegen, maar verder niks. Ook ik kan het takenscherm niety openen, dan loopt hij helemaal vast.(scherm op zwart)
Eergisteren starte er een systeem herstel ding op, en daarna ging het een tijdje goed, maar nu is het probleem weer terug.

Mijn conclusie is dat het dus geen typisch HP ding is.

iemand ideeen??

Geert

ik heb van jou vraag een eigen vraag gemaakt.
"inbreken" in een ander zijn topic is niet netjes cq toegestaaan bij ons.

Hallo Puppie

Nou nou, vergeef mij dat ik 'niet netjes' ben

mijn vraag en probleem leken mij aanvullend op de vraag omdat het probleem hetzelfde lijkt te zijn, muv dat het geen HP is wat suggereert dat het probleem niet bij het merk pc ligt maar bij iets anders. Het stellen van een vraag die reeds loopt of reeds beantwoord is, is ook niet netjes, het is maar net van welke kant je het bekijkt. Dat zorgt namelijk voor een ongelofelijke vervuiling aan loze topics.

Vergeef me dus dat ik enigsinds kwaad ben om deze actie, die ik dus eigenlijk niet vind kloppen. Ik zou dan ook een link maar het betreffende onderwerp wel correct vinden.Of je haalt hem gewoon weg, want zonder de context is de text toch volkomen loos.
Whatever.......

Geert
Die zich van geen kwaad bewust was en flink op zijn tenen getrapt is vanwege de interpretatie van ZEER GOEDE bedoelingen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan