vastlopen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

realgizz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
2
Hallo

Ik heb een probleempje, telken als ik bestanden die groter dan 40 mb probeer te kopieeren loopt de pc vast, ook als ik de pc opstart en bij xp aanmeldt duurt het erg lang voor de pc alle schijven heeft getoond.
Mijn pc:
Medion 1,8 GH 256 mb ram geheugen
mijn schijfindeling:
C 5 gb ntfs
D 10 gb ntfs
E 10 gb ntfs
F 55 gb ntfs
mijn os: Windows Xp Home edition

Als iemand weet hoe je dit probleem moet oplossen of ervaringen heeft hiermee laat het me weten, en het liest zo snel nodig want ik krijg een hekel aan die *** pc!
 
home edition zuigt ook een beetje, jik raad e aan windows xp te nemen

of windows 2000!!!
 
Je bedoelt natuurlijk Windows XP Professional :D
 
Geplaatst door realgizz
Hallo

Ik heb een probleempje, telken als ik bestanden die groter dan 40 mb probeer te kopieeren loopt de pc vast, ook als ik de pc opstart en bij xp aanmeldt duurt het erg lang voor de pc alle schijven heeft getoond.
Mijn pc:
Medion 1,8 GH 256 mb ram geheugen
mijn schijfindeling:
C 5 gb ntfs
D 10 gb ntfs
E 10 gb ntfs
F 55 gb ntfs
mijn os: Windows Xp Home edition

Als iemand weet hoe je dit probleem moet oplossen of ervaringen heeft hiermee laat het me weten, en het liest zo snel nodig want ik krijg een hekel aan die *** pc!

Defragmenteren wil ook wel eens helpen.
 
home edition zuigt ook een beetje, jik raad e aan windows xp te nemen

We zitten in Windows XP/Software XP. Hij heeft XP Home al dus dan blijft alleen Professional over of Windows 2000.

Zo bedoelde ik het.
 
ntfs defragmenteren

he ik d8 dat je ntfs niet hoefde te defragmenteren omdat deze in tegenstelling tot fat(32) bestanden juist uit elkaar houd zodat alles sneller loopt.
Klopt dit of ik heb ik het nou fout??
 
Je moet het zeker defragmenteren.
Kun je toch zien onder alle programma's/bureau acces/systeemwerkset/defragmenteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan