vastlopen xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

tumtummie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
hi,

ik heb sinds kort een leuk laptopje, compac presario 700
maar dat grapje loopt steeds vast. en ik zit alleen maar wat te internetten via mxstream....

wie heeft een tip voor mij???

2e: tijdens slaapstand loopt ie ook steeds vast, ik weet dat ik dit bij de instellingen kan veranderen maar weet niet meer hoe... help!

thanks,

tumtummie

rechtermuisknop deze computer eigenschappen geavanceert.

zie afbeelding. werkt onder windows 2000 en windowx xp

--> rechter muisknop op deze computer en dan eigenschappen

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
helaas

helaas, ik zie hier niet wat ik zoek, dit gaat over opnieuw opstarten. dit ding kan alleen nog maar uitgezet worden.....

tja blond en een vrouw hé dat mag zeker niet met dit soort dingen spelen????

grts

Rechtemuis op buroblad klikken >eigenschappen>tabblad schermbeveiliging.dan onderaan op energie klikken , daar alles op nooit zetten .

Heb je alle updates opgehaald via Windows Update?

Ik heb zoiets al eens eerder gezien en was met het installeren van de updates over....

nog steeds niet opgelost

bedankt voor de hele lijst met opties, maar eer ik bij punt vier was had ik alweer 3 keer opnieuw opgestart...

enne die updates daar gaat het ook mis: ik krijg steeds de melding dat ik de updates van 13 feb kan downloaden, maar dat heb ik inmiddels al een keer of 30 gedaan (!). hij geeft zelfs al aan dat er updates beschikbaar zijn voor ik ook maar verbinding met het internet heb.....

Hij loopt vast zonder foutmelding of wat dan ook? No offence tegen XP maar dat deed hij hier eerst ook telkens. (Nu niet meer overigens)

Misschien kan je de dealer even bellen? Lijkt me dat als je hem net gekocht hebt hij het voor je moet oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan