Vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
traag

Hé,

Het is wel dringend, dat werkt dus ook niet!

Liefst, zeg mij dan dat ge er geen oplossing voor weet, maar blijf mij niet gebreuken voor proefkonijn, wat een afschuwelijke miserie maken jullie er toch van, zeg dan gewoon ik weet het niet of zeg niets.
Miin vragen zijn wel duidelijk.

Tot nog eens

Rex

wij gebruiken jou niet als proefkonijn.
maar als je dat denkt dan zou ik zeggen......ga naar de winkel waar de laptop weg komt en laat daar XP er opnieuw opzetten.

Als je gedaan had wat ik schreef dan had je al in de bios gezeten en daar had je de opstart volgorde kunnen wijzigen.
maar doe de cd van xp in de cdrom zet de computer uit.
even wachten zet de computer weer aan en kijk dan wat er in beel komt te staan.
het moet een zwartscherm zijn met witte letters waar staat
druk op een toets als u van cd wilt opstarten.
dat doe je dan en dan goed lezen

suc6

Rex, ik kan begrijpen dat je vreselijk gefrustreerd raakt doordat de pc niet wil doen wat jij graag wil dat 'ie voor jou moet doen, maar het is jammer dat je die frustatie gedeeltelijk op ons afwentelt. Ik heb echt ALLE berichtjes in dit draadje nog eens doorgelezen, maar ik vind geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat jij als proekonijn wordt gebruikt.

Verder ben ik ook al best wel een paar maandjes aanwezig op de Helpmij (Grappig trouwens, vandaag precies 60 maandjes ;) ) en dan leer je de meeste "mensen" die proberen te helpen wel een beetje kennen. Geloof mij: geen enkel antwoord hier is er een waardoor je van de regen in de drup zou kunnen geraken. Er zijn er hooguit een paar die jouw pc niet in het scherm brengen waar jij graag naar toe wil. (toetsen om in het bios te komen, maar dat is nog geen proefkonijnerij......... Dat kwam omdat degenen die jou proberen te helpen nog niet wisten welk bios jouw machine had. En het kiezen van de DEL - ESC - F1, F2 etc. etc. toetsen heeft geen enkele invloed op de goede werking van de machine. Je komt er hooguit niet mee in het bios als het de verkeerde toets betreft)

Laatst bewerkt:
Rex, als je niet met F12 of de F6 in het bios kunt komen, probeer dan het volgende:
zet de pc uit en direct na het aanzetten van de pc begin je gewoon te "rammen" op in ieder geval de volgende toetsen en het liefst zo snel mogelijk achter elkaar:

ESC - DEL - F1 - F12 - F6

en dat doe je razendsnel EN VOORTDUREND, terwijl de pc opstart. Je zal met 2 handen moeten werken anders kun je ze niet zo snel allemaal achter elkaar in blijven drukken, maar blijf dit doen totdat de pc een reactie geeft -> het bios in beeld komt.

Laatst bewerkt:
traag

Sorry, maar het lukt niet om in Bios op die manier te geraken, het wordt zo wat hopeloos, ik blijf maar drukken op F12 en er gebeurd niets het systeem gaat gewoon verder maar dan zeer zeer traag tot na een 15 tal minuten dan klaar te staan voor te werken, is er nog een andere manier om in Bios te geraken, ik zit serieus in de miserie.

Groeten van Rex

Bij Toshiba moet je dat doen in configuratiescherm, Toshiba Hardware Setup, Boot-Priority, CD-ROM, FDD, HDD.

Of bij opstarten Fn + F5.

En trouwens, staat gewoon in de manual, als je die nu eerst had gelezen.:confused:

Laatst bewerkt:
traag

Dag Lange Pier,
Uw tekst met een mogelijke oplossing is niet doorgekomen, mag ik het nog eens ontvangen aub?

Groeten van Rex

rex.neggers zei:
Dag Lange Pier,
Uw tekst met een mogelijke oplossing is niet doorgekomen, mag ik het nog eens ontvangen aub?

Groeten van Rex

:confused: Ik niet begrijp, ik Nederlander.:D

Is zeker de afstand te groot.:shocked:

Maar wat is nu precies niet doorgekomen?

Lange Pier zei:
Bij Toshiba moet je dat doen in configuratiescherm, Toshiba Hardware Setup, Boot-Priority, CD-ROM, FDD, HDD.

Of bij opstarten Fn + F5.

En trouwens, staat gewoon in de manual, als je die nu eerst had gelezen.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan