Vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakar2005

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo!

Wanneer ik ga surfen loopt mijn pc weleens vast. Dit gebeurt vooral wanneer ik op youtube etc. filpjes bekijk. Ik geloog ook dat het gebruik van Torrent software in combinatiemet surfen vaak vastlopen als resultaat heeft. Kan dit komen door de netwerkkaart?

Groet Ruben

Ik gebruik Azareus als bittorrent downloader voor het downloaden. Wanneer ik dit programma gebruik, kan ik echt niets anders ernaast gebruiken. En zeker geen filmpjes want dit gebruikt ook veel geheugen. Mijn advies: of downloaden of video's bekijken. Niet allebei tegelijk.

Nico

Ik vind het heel aardig, toch sluit het door jou gegeven antwoord niet helemaal aan op mijn vraag.

Ik geloof niet dat het het netwerkkaart is dat je problemen veroorzaakt. Het is mogelijk om de hoogte van je uploads en downloads in te stellen. Dit bepaalt tegelijkertijd hoeveel beslag het programma legt op je bandbreedte. Wanneer deze op allebei op maximaal staan, krijg je geheid problemen met het surfen.
Dus een mogelijkheid is om de snelheid van je download en upload anders in te stellen.

Nico

je hebt het nu over torrent software. het gaat erom dat ik bij het surfen op youtube of iets dergelijks vaak moeilijkheden ondervind. ik heb genoeg geheugen, daar ligt het niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan