Blackadder
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 nov 2003
Zoals je aan de titel kunt lezen heb ik last van een vastlopende computer. Het vastlopen gebeurt vooral tijdens het gamen, bij Medal of Honor Airborne loopt die sneller vast dan wanneer ik Supreme Commander zit te spelen. Maar als ik rustig zit te internetten, merk ik hier niks van.
Hierbij mijn systeemspecificaties:
Intel Quad Core E6600
400 Watt Voeding
2GB Dual Channel RAM
Samsung 500 GB HD schijf
Nvidia 8800GTS 320 MB
Windows XP Professional
Het rare is dat dit een volledige nieuwe computer is maar dezelfde symptonen vertoont als mijn oude computer
Net als mijn vorige zit er nauwlijks stof tussen de fans of waar dan ook, de temperatuur zit rond 30 +/- graden volgens die Dual Core Center ding die ik bij kreeg. Windows weer opnieuw zetten zal ook niet veel nut hebben aangezien ik die gisteren erop heb gezet.
Heel raar is ook aangezien mijn oude computer dezelfde problemen had... dat die weer verdwenen na zoveel maanden...
Hopelijk is er iemand hier die dit probleem kan oplossen, af en toe begint dat vastlopen mij best te irriteren
Hierbij mijn systeemspecificaties:
Intel Quad Core E6600
400 Watt Voeding
2GB Dual Channel RAM
Samsung 500 GB HD schijf
Nvidia 8800GTS 320 MB
Windows XP Professional
Het rare is dat dit een volledige nieuwe computer is maar dezelfde symptonen vertoont als mijn oude computer

Net als mijn vorige zit er nauwlijks stof tussen de fans of waar dan ook, de temperatuur zit rond 30 +/- graden volgens die Dual Core Center ding die ik bij kreeg. Windows weer opnieuw zetten zal ook niet veel nut hebben aangezien ik die gisteren erop heb gezet.
Heel raar is ook aangezien mijn oude computer dezelfde problemen had... dat die weer verdwenen na zoveel maanden...
Hopelijk is er iemand hier die dit probleem kan oplossen, af en toe begint dat vastlopen mij best te irriteren