Hallo,
Ik heb een probleem :'(
Een tijd geleden heb ik allerlei BSOD's gehad. Deze zijn allemaal gefixed met behulp van K1pje (HEEL erg bedankt!)
Maar nu loopt mijn PC vast (het beeld bevriest en daar houd het bij op), niks doet het meer. Ik had ergens op internet gelezen dat deze bevriezingen kunnen komen door een te warme videokaart en (daardoor) heb ik een nieuwe videokaart gekocht (de oude, een ASUS geforce 210 Silent 1 GB GDDR3, werd nog al snel 70 graden). Er zit nu een R7 250 Ultimate (van Sapphire) in, die wordt max 59 graden (is koud genoeg lijkt mij?)
Alle drivers zijn up to date.
MoBo: Asus M4A78-VM
CPU: AMD Athlon II x2 245 (@2.9Ghz, stock koeler)
GPU: Sapphire R7 250 Ultimate (Stock speeds, 14.12 (Omega) drivers)
HDD: WD green 500 GB
PSU: 350W Aopen (misschien is deze te oud?)
Alvast bedankt voor het helpen
Ik heb een probleem :'(
Een tijd geleden heb ik allerlei BSOD's gehad. Deze zijn allemaal gefixed met behulp van K1pje (HEEL erg bedankt!)
Maar nu loopt mijn PC vast (het beeld bevriest en daar houd het bij op), niks doet het meer. Ik had ergens op internet gelezen dat deze bevriezingen kunnen komen door een te warme videokaart en (daardoor) heb ik een nieuwe videokaart gekocht (de oude, een ASUS geforce 210 Silent 1 GB GDDR3, werd nog al snel 70 graden). Er zit nu een R7 250 Ultimate (van Sapphire) in, die wordt max 59 graden (is koud genoeg lijkt mij?)
Alle drivers zijn up to date.
MoBo: Asus M4A78-VM
CPU: AMD Athlon II x2 245 (@2.9Ghz, stock koeler)
GPU: Sapphire R7 250 Ultimate (Stock speeds, 14.12 (Omega) drivers)
HDD: WD green 500 GB
PSU: 350W Aopen (misschien is deze te oud?)
Alvast bedankt voor het helpen