Vastlopende SWEEX notebook (optical) muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jospen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2005
Vraagje:

Mijn usb-muis loop regelmatig vast (niet draadloos).
Als ik dan de stekker eruit haal en er weer in doe doet ie het weer..totdat.....

Ik heb helaas maar een usb-poortje, proberen op een andere werkt niet.

Heb voorheen ook al eens een melding gehad dat er "overschrijding van een energie piek" was ontstaan op m`n usb-poort (zoiets soortgelijks :)

Wie weet raad?
Heb al meerdere malen, tevergeefs, de muis opnieuw geinstalleerd.
Zo doet ie het uren en dan weer opeens niet.

Kon geen driver vinden specifiek voor deze muis...dit is hem:

http://www.sweex.nl/product.asp?pid=467

Tips (drivers) zijn welkom!

Als dat de melding is die je hebt gehad,heb ik maar 1 conclusie. "overschrijding van een energie piek"

Kabel is stuk

kabel?

de muis dan?

Maar dat heeft ie een keer gedaan, hoopte dat ie er verkeerd in zat.

Heb nog garantie...ruilen voor een NIET Sweex dan maar of kan het aan de poort zelf liggen?

Heeeft klem gezeten?heeft iets zwaars opgestaan?
Is gewoon kabelbreuk!

(dit is puur uit ervaring)

aha...zal het kunnen blijven functioneren als ik de draad vanaf nu vrij hou (NIET ONDER DE LAPTOP) of denk je dat als het zo blijft ik terug moet voor een nieuwe?

De draad is onbeschadigd.....anders gooi ik het op garantie

Neem geen risico,ga er mee terug met de melding dat hij steeds weigert,dan lieg je nog niet ook.

Los van het inmiddels opgeloste nog een vraagje aan BANDIT123 :

Heb zojuist een "adapter" gevonden voor ps2 naar usb. Daar doet de muis het, tot nu toe,
ook prima mee. Mijn theorie: Daar zal ie het of wel of niet op doen, zonder spanningspieken e.d...klopt dit? Of verwacht je hier ook vastlopers op (op ps2)

tja...denk inderdaad ook van wel.

Zal daar in ieder geval geen melding over krijgen, weet niet waarom maar heb zo`n vermoeden omdat het een alwat oudere poort is...staat daar wel spanning op?

maar waarom werkt het daar dan wel op?

checkt xp de spanning niet op ps2?

Jawel, maar tot het moment dat intern in de brading weer niet goed is,dan krijg je weer die fout.

thanx voor je antwoorden...

voorlopig doet ie het al weer een uurtje EN heb ik m`n enige usb-poortje ten alle
tijde vrij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan