vastloper op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik plaats m'n vraag maar hier, omdat ik er bijna van overtuigd ben dat ik met een hardwareprobleem te maken heb.
Ik heb een draadloos netwerk gemaakt op 3 PC's. 1 van die PC's loopt constant vast als ik een paar seconden op internet zit. Ik kan daardoor dus ook niet mijn anti-spywareprogjes downen. Zolang ik niet oip internet zit gaat het prima, maar eenmaal de erop kan ik resetten. Om gek van te worden.
Wat me opvalt is, dat ik de onboard netwerkkaart niet weg krijg. In de bios heb ik hem op disabled staan, maar hij blijft door windows maar herkend worden. Kan iemand helpen?

Wat bedoel je met vastlopen, krijg je een foutmelding.

Zo ja kun je die dan hier eens plaatsen.

Geplaatst door puppie
Wat bedoel je met vastlopen, krijg je een foutmelding.

Zo ja kun je die dan hier eens plaatsen.

Nee, geen foutmelding, PC slaat gewoon vast. Muisaanwijzer loopt niet meer, cntr-alt-delete werkt niet. Hij doet dan echt helemaal niets meer en ik kan hem alleen nog maar op de kast resetten...:confused:

Als je xp op de computer hebt staan die steeds vastloopt dan zou je eens in de logboeken kunnen kijken. Misschien staan daar meer gegevens over jouw probleem.

Het is een raar probleem, er staan geen vraag tekens of uitroep tekens in apparaatbeheer.

Geplaatst door puppie
Als je xp op de computer hebt staan die steeds vastloopt dan zou je eens in de logboeken kunnen kijken. Misschien staan daar meer gegevens over jouw probleem.

Het is een raar probleem, er staan geen vraag tekens of uitroep tekens in apparaatbeheer.

Nee, helemaal niets. Hij houdt er gewoon mee op. Hoe kom ik in de logboeken en wat zou ik daar kunnen zien?

In XP
start->configuratiescherm->systeembeheer.

In je logboeken kun je zien waar een fot gemeld wordt en welke actie er op dat moment plaats vond.
En een eventuele oplossing.

Geplaatst door puppie
In XP
start->configuratiescherm->systeembeheer.

In je logboeken kun je zien waar een fot gemeld wordt en welke actie er op dat moment plaats vond.
En een eventuele oplossing.

De laatste keer dat hij vastsloeg was om 22.58 uur. Direct daarna in het logboek gekeken. Bij alle drie de items geen enkele vermelding kunnen vinden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan