Vastloper op p2p (Emule & Kazalite)

Status
Niet open voor verdere reacties.

aken147

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Berichten
3
LAATSTE HOOP!!!!!!!

Ik heb problemen met mijn PC straks gooi ik hem het Raam uit.
Als ik mijn Echt leeg heb gehaald, XP er weer opnieuw weer opzet en ook een P2P zoals Emule daarna mijn PC automatisch laat updaten dan krijg ik een vastloper. Wie OH wie kan mij van dat probleem af helpen met de hoop dat ik gewoon kan updaten!!!!!!!!!
:( :(
 
Aken,

Wat ga je up daten ?? Zijn dit windows updates of emule updates ??
 
misscien

als je iets hebt gedownload en geinstaleerd en opnieuw hebt opgestart en als hij dan vast loopt kun je dit misschien nog ff uit proberen.Doe een opstart diskette(hersteldiskette)dan krijg je een menuutje en dan kies je voor tools en dan disk scan.
Bij mij komt er dan uit dat de disk ruimte niet klopt kies je voor herstellen dan kun je hem weer opstarten en alles lijkt weer alsd nieuw (bij mij teminste) en kijk of je niet teveel in het opstarten hebt staan.
groetjes joy
 
Thanks, Joy

Ik wist niet dat het zo simple kon zijn. nu maar hopen dat ik effe geen problemen meer krijg, FOR a LONG LONG TIME!:cool: :cool:
 
pc

Nou het is gewoon een windows opdate.Maar ik onder vind wel meer problemen met softaware op de een of andre manier zet het me pc helemaal op de kop tot hij helemaal vast loopt .Maar ja even de disk erin en ik heb geen problemen meer.
groetjes joy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan