Vastloper op unambigious macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

janus1janus1

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Goedemiddag allen,

Ik heb in een VBA code een macro gekopieerd. Voordat ik de macronaam veranderd heb, heb ik dit bestand opgeslagen en geclosed.
Ik krijg het nu niet meer opgestart, weet iemand hier een oplossing voor?
Bij voorbaat dank

mvrgr
Janus

Houd eens Shift ingedrukt bij het openen van het bestand. Dan houdt je macro's tegen. Lukt het dan?

Is het mogelijk om dit hier gezipt neer te zetten?

Eventuele belangrijke gegevens kan je dan natuurlijk niet verwijderen, want je kan er niet in.

Hallo Wigi,

Ik vind het heel aardig dat je er tijd aan besteed en wil besteden. Ik twijfel ook niet aan je integriteit maar in het betreffende bestand staat behoorlijk wat vertrouwelijke informatie. Ik kan het dus niet maken om op te sturen.
In ieder geval bedankt oor de suggesties.
Helaas voor mij er zit niets anders op dan herprogrammeren en een les voor de toekomst.
Bedankt.

Hallo Wigi,

Ik vind het heel aardig dat je er tijd aan besteed en wil besteden. Ik twijfel ook niet aan je integriteit maar in het betreffende bestand staat behoorlijk wat vertrouwelijke informatie. Ik kan het dus niet maken om op te sturen.
In ieder geval bedankt oor de suggesties.
Helaas voor mij er zit niets anders op dan herprogrammeren en een les voor de toekomst.
Bedankt.

Stuur het naar het mailadres dat je vindt op mijn site, al kan ik niet beloven dat ik er veel tijd voor kan vrijmaken. Misschien wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan